January 31, 200620 yr Ik heb het nog nooit zelf uitgeprobeerd, maar past de andromada in de hangar van cj op de airstrip?
January 31, 200620 yr De Androme kan je alleen spawnen maar de Androme is wel kleiner dan de AT-400 dus hij past er wel in.
February 1, 200620 yr Author want ik dacht dacht; dat is nou een geschikte hangar voor dat vliegtuig.
February 4, 200620 yr Ik weet niet zeker of hij er in past, want hij is namelijk wel kleiner dan de AT-400, en deze past er zowiezo niet in. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de achtervleugel van de Andromada er niet in past, maar dat zal je maar even moeten controleren.
February 4, 200620 yr Nou, ik zou zeggen, spawn dat vliegtuig, kijk of hij erin past, en je weet het. dat is toch niet zo moeilijk?
February 6, 200620 yr De Andromeda is een groot vliegtuig. Hij zit wel in het spel maar je kunt hem nergens vinden. Op de PS2 kun je hem krijgen door gebruik te maken van de ARMAX (Code Disc) Er zal vast wel een manier zijn om hem op de PC te ' Spawnen' maar die weet ik niet. Hier is een foto van de Andromeda: http://nl.wikigta.org/index.php/Andromada_..._San_Andreas%29
February 7, 200620 yr Mazzeltje, met n00bmode weetje toch . Deze kun je vinden in de database van GTAGAMES.nl Link to n00bmod: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338
February 14, 200620 yr Nee, hij zit enkel in de missie 'Stowaway'. Maar zelfs daarin kun je hem niet bemachtigen. Je kunt hem alleen spawnen met de Noobmode (PC), of met armax (PS2).
February 15, 200620 yr Hij past iig alleen in het grote hangar maar verder denk ik niet. Ik heb laatst zelf ook geprobeerd met NOOBmod V2 en dat ding is echt gigantisch
February 15, 200620 yr Nee, hij zit enkel in de missie 'Stowaway'. Maar zelfs daarin kun je hem niet bemachtigen. Je kunt hem alleen spawnen met de Noobmode (PC), of met armax (PS2). Voor de mensen die het nog niet weten.. Tijdens de missie A Home in the Hills moet je ook uit een vliegtuig springen. Deze heet ook Andromeda.
February 15, 200620 yr nee, hij zit alleen in een missie (stowaway), maar zelfs daarin kun je hem niet besturen. je kunt hem alleen spawnen met de noobmode (pc) of met armax (ps2). Voor de mensen die het nog niet weten.. Tijdens de missie A Home in the Hills moet je ook uit een vliegtuig springen. Deze heet ook Andromeda. Ohja, dat is waar ook. Was ik even vergeten.
February 15, 200620 yr Als je je main.SCM niet wil verkloten of je vind de n00bmode stom, kun je Andromada ook spawnen met de 120+ trainer die te vinden is op GTA-Downloads.
May 29, 200619 yr nee ik heb het zelf geprobeert om die andromada er in te krijgen die hangar is vbest wel klein de nevada past er zelfsniet in
Ik heb het nog nooit zelf uitgeprobeerd, maar past de andromada in de hangar van cj op de airstrip?