Geplaatst: 31 januari 200619 jaren comment_329119 Ik heb het nog nooit zelf uitgeprobeerd, maar past de andromada in de hangar van cj op de airstrip?
Geplaatst: 29 mei 200619 jaren comment_428227 overigens ... als dat ding net zo is als de at400 (die past niet) maar als je hem erin zou krijgen heb je er nog niets aan - je kan niet instappen behalve als je een flinke trap hebt
Geplaatst: 29 mei 200619 jaren comment_428337 De andromada past niet in de hangar. De vleugels zijn veel te groot. overigens ... als dat ding net zo is als de at400 (die past niet)maar als je hem erin zou krijgen heb je er nog niets aan - je kan niet instappen behalve als je een flinke trap hebt Voor de andromada heb je geen trap nodig hoor. Je kan namelijk gewoon door de buitenkant heen stappen.
Geplaatst: 29 mei 200619 jaren comment_428341 Ja dat is zo omdaat je er normaal niet in kan dat is net zo bij vc dan word de hunter een straaljkager bij mij en dan kan je er ok in tewrijl je niet zo groot bent
Ik heb het nog nooit zelf uitgeprobeerd, maar past de andromada in de hangar van cj op de airstrip?