Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Mijn Design

Geplaatst:

He allemaal,

Ik zal hier al mijn design laten zien die ik maak. Elke keer over een ander onderwerp, deze keer heb ik het onderwerp rust en mooi gekozen... Deze sig is vooral rustig omdat er geen felle kleuren in zitten, het is mooi omdat, nou het is een meisje :puh:

Mijn ontwerp is gemaakt met: Photo Impact 10

Hier is mijn eerste design:

grsig0ur.jpg

Hier is mijn tweede design:

sigmijn0ni.jpg

Hier is mijn derde design:

signgr8vf.jpg

Rate en comment graag!

Bewerkt: door Grove St.

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

( sorry voor dubbelpost )

Ik heb weer een sign. gemaakt.... Op de achtergrond zie je een Mustang en ik heb het zo gemaakt dat het net lijkt alsof de Mustang uit de pic rijdt, doordat de vierkantjes naar voren zijn gebracht.. ook heb ik nog een paar belichtingseffects en trucen gedaan om het een mooie stoere sign. te laten lijken! :puh:

mustangsign1gj.png

Geplaatst:

Ik vind het effect echt leuk gedaan, maar de letters passen totaal niet bij het geheel. Eerlijk gezegd vind ik de letters erg lelijk, te groot, foute kleur, ik denk dat zilver of grijs mooier is, font is niet zo mooi..

Voor het effect een 7.

Bewerkt: door RonaldVC

Geplaatst:
  • Auteur

oke letters ga ik verbeteren... heeft iemand nog een leuke lettertype? PM me dan!

Geplaatst:

Kijk op www.dafont.com

Verder vind ik dat effect wel leuk gedaan maar de opacity mag van mij wel wat lager. Want nu vind ik het maar onduidelijk :{

7/10

Geplaatst:

100 % mee met Ferre

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb weer een nieuwe sigm. dit keer niet zelf gemaakt maar door General Lee :klap:

Sign. General Lee:

glsig9vz.gif

Plaatje heb ik zelf gekozen :Y

Geplaatst:

Als je het zelf niet hebt gemaakt moet je het hier ook niet posten. Want je topic heet ook Mijn design.

@ GL (maker):

Die scanline's over de wagen :t . En die brush past er niet bij. En dit keer zou een simpele border mooier zijn. Dus gewoon zwart 1 px overlay. Die tekst op het autoraam is wel leuk bedacht. Maar het ziet er wat nep uit. Probeer misschien Edit >> Tramsform >> Scale/Rotate/Skew/enz.

6,5/10

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb een lay-out dit keer gemaakt, me eerste dus graag comment + argument :cya:

Screen:

website8kk.th.png

Geplaatst:

Ik hou niet echt van deze stijl, maar dat ligt ook aan mij. De effectjes die je eraan hebt toegevoegd vind ik erg mooi. De bovenkant is alleen wel jammer, het fontje vind ik niet zo mooi en je had beter de bovenkant grijz kunnen maken zoals je dat bij het menu hebt gedaan

Ik geef je een 7.

En nog bedankt want ik denk dat ik nu ook maar ga beginnnen met het maken van een lay-out.

:cya:

Geplaatst:
  • Auteur

No Problem, mensen kunnen zelf de lettertype vervangen... als hij maar op de originele template lijkt. Mensen die hem willen gebruiken moeten de copyright laten staan van mij!

Nog meer mensen tips & argumenten? :cya:

Geplaatst:
  • Auteur

* Bump *

Nog iemand comment, want van 1 iemand kan ik niet snoepen :eten:

Geplaatst:
  • Auteur

Nieuwe:

natuurofgod7xj.png

Rate + comment

Geplaatst:

Triple post ......

Heb geduld mensen posten heus wel in jou topics !

Rate : Niet echt mooi Font :t alleen de achtergrond vind ik moo

Overall Rate 6.0 !

Tales :koffie:

Geplaatst:

Ik vind het wel mooi, alleen die rode beginletters is niet zo, vooral bij "God", daar komt de G veels te scherp over..

Ook moet je eigenlijk bij één taal blijven, er staat: Natuur, is the gift of God. Als je daar: Nature van maakt is beter. Ook is het denk ik beter om het woord "is" weg te laten. Dat klinkt lekkerder zonder "is".

Over het plaatje geen aanmerkingen..

Rate 7,5/10.

Geplaatst:
  • Auteur

2 posts Tales, de laatste was een nieuwe en geen bump post ;)

Ja, goed gezien Ronald! Zal het veranderen en als ik weet hoe ik font install. dan ga ik het doen. En het wordt dan dus: Nature

The gift of God. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.