Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Need for Speed

Ik zeg Need for Speed: Underground 2, omdat je veel meer mogelijkheden hebt wat betrefd tunen.

Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Jullie meningen?

Edited by General Lee

Need for Speed 41 members have voted

1. 1. welke is de beste?

• Need for Speed: Underground
      7%
      3
    • Need for Speed: Underground 2
      35%
      14
    • Need for Speed: Most Wanted
      57%
      23

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Ik ben het hierop me je eens. nfsu2 vind ik persoonlijk leuker dan nfsmw. Ik hou veel meer van dat nacht underground en tune gevoel dan dat politie gedoe. nfsu1 heb ik nooit gespeeld, maar zal wel erg achterliggen op de ontwikkeling.

Vind ze allemaal wel leuk,,maah most wanted het leukste heb je cops enzo achter je aan je kan een cop zijn ......

Need for Speed: Underground 2.

Ik heb een paar keer Most Wanted gezien, en hij viel mij tegen.. Op één of andere manier vind ik de games van tegenwoordig minder leuk!

geef mij maar nfsu 2 heeft veel tuning mogelijkheden een goede storyline en duurt lang genoeg

nfsu vind ik een moeilijk spel ik heb het maar in 1jaar uitgespeeld en de tuning mogelijkheden zijn beperkt

need for speed most wanted is een echte top game vooral met de tussenfilmpjes maar is te makelijk om uit te spelen

Ik vin Need For Speed Most Wanted de mooiste.

Ik heb hem zelf en het heeft mooie graphics enzo. :) En je hebt veel snellere en mooiere autos.

Dus het is: :tu::tu:

Ik heb gekozen voor: nfsu2, omdat ik alleen nfsu en nfsu2 heb gespeeld. (Waarschijnlijk zou ik voor nfsmw hebben gekozen als ik die al had gespeeld!!!)

gta-freak2 :cya:

NFSU MW heeft 10x betere grapich van NFSU 1 als NFSU 2

Most Wanted geen twijfel, beste NFS sinds Road Challenge :Y

nfs most wanted natuur vette poltie achtervolgingen en zo dat is cool en porsche natuurlijk

kijk zo iets bijv

Edited by melvingta

Mos Wanted met die police en vette auto"s.

Als de tuningmogelijkheid van NFSU2 erinzat dan was het 200% cool, nu maar 100%

Als de tuningmogelijkheid van NFSU2 erinzat dan was het 200% cool, nu maar 100%

ja idd de hydraulics zijn eruit gehaald en de nitro en wat ik ook nog leuk vond de tijdschriften die je kreeg :puh:

Ik vind underground 2 de beste omdat je er superveel tuningmogelijkheden hebt.

De politie in most wanted vind ik we leuk, maar vanaf heat level 4 vind ik het bijna onmogelijk om te ontsnappen. :ch:

Underground 1 heb ik nog niet gespeeld.

Ik vind heel de NFS serie bagger, maar zelf heb ik NFSU deze is de beste van heel die Underground serie.

NFSU2 is een flutkopie van Midnight Club3 (prachtige game) en MW ziet er niet uit en verveelt heel snel (na 5 minuten spelen bij een vriend ging ik hem weer helpen met onze spreekbeurt).

Ik vind NFSU 2 het beste. De gameplay was gewoon veel strakker en je kon veel meer dan bijv. NFSMW. Dat vond ik ook erg trieste actie van EA om dingen zo als neon etc. eruit te halen terwijl dat juist wel in het spel hoord. NFSU 2 heb ik 100% uitgespeeld op PS2, dat vond ik het uitspelen wel waard, maar NFSMW... heb ik gewoon 100% savegame gedownload. Zo als boven als gezegt werd, bagger spel.

Ook het enige spel, dat nieuwer is en toch slechter. Ik kan niet zo snel zeggen dat Vice City veel leuker is dan San Andreas. Of GTA 3 dan San Andreas...