Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336360 Hey allemaal, Ik denk, ik installeer MTA ook maar eens. Dus aanwijzingen gevolgd, wil ik hem opstarten krijg ik deze foutmelding: Daarna start hij San Andreas wel op, maar dus gewoon San Andreas en niet MTA. Weet iemand wat ik er aan kan doen (ik weet niet veel van MTA ). Alvast bedankt, Jorge F Bewerkt: 10 februari 200619 jaren door Jorge_F
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336362 Heb je je GTA Sa van alleen lezen af? Ik heb ook eens iets gehoord van het bestandje GTA_set in je gta sa userfiles te verwijderen. Meschien helpt dat.
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren Auteur comment_336369 Heb je je GTA Sa van alleen lezen af? Ik heb ook eens iets gehoord van het bestandje GTA_set in je gta sa userfiles te verwijderen. Meschien helpt dat. Nee, ik heb het allebei geprobeerd maar geen een ervan is de oplossing .
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336373 MTA opnieuw installeren als dat niet werkt SA+MTA opnieuw installeren.
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren Auteur comment_336427 Hij doet het al dankzij gangster Bewerkt: 10 februari 200619 jaren door Jorge_F
Hey allemaal,
Ik denk, ik installeer MTA ook maar eens. Dus aanwijzingen gevolgd, wil ik hem opstarten krijg ik deze foutmelding:
Daarna start hij San Andreas wel op, maar dus gewoon San Andreas en niet MTA.
Weet iemand wat ik er aan kan doen (ik weet niet veel van MTA
).
Alvast bedankt, Jorge F
Bewerkt: door Jorge_F