February 10, 200620 yr Als je vragen heb over de Foto Contest vraag ze hier! >>> Door .Levi.: Moved to Graphics-Battles & Contests<<< Edited February 21, 200620 yr by .Levi.
February 11, 200620 yr Author Dat ligt aan de hoeveelheid deelnemers... Het moet zo uitkomen dat in de finale 2 deelnemers zitten en dan eerlijk verdelen. Ikkes Lever je foto's in!
February 21, 200620 yr Author Zoals jullie zien zijn er al 2 deelnemers. Maar we willen uiteraard meer! JE kan inleveren tot: 28 februari Ikkes. EDIT: Dankje nandro voor de tip . Edited February 21, 200620 yr by Ikkes
February 21, 200620 yr JE kan inleveren tot: 28 Januari Ik neem aan dat je 28 februari bedoelt...tenzij je natuurlijk over een jaar wilt beginnen...
February 28, 200620 yr Author Wegens weinig respons zal de inlever datum een paar dagen opgeschort worden. Nader bericht volgt. Ikkes Dus lever je foto's in!! Edited February 28, 200620 yr by Ikkes
March 9, 200619 yr Author Dan zijn er inderdaad maar twee deelnemers en is er dus maar 1 ronde. Ik ben namelijk niet van plan zomaar te stoppen wegens weinig animo. Ik wil de mensen die het wel leuk vinden de kans geven om mee te doen! Ikkes. Foto's inleveren kan tot: 15 maart!! Edited March 9, 200619 yr by Ikkes
March 15, 200619 yr Het is vandaag 15 Maart. En ik moet nog steeds tegen 1 persoon. Kunnen wij gewoon niet 1 tegen 1 doen? Dan is dit ook voorbij, anders moet ik zolang wachten.
March 16, 200619 yr Het is vandaag 15 Maart. En ik moet nog steeds tegen 1 persoon. Kunnen wij gewoon niet 1 tegen 1 doen? Dan is dit ook voorbij, anders moet ik zolang wachten. We zijn ondertussen met z'n drieen, ik doe ook mee met een kansloze inzending..
March 18, 200619 yr Kan ik nog mee doen? Volgens mij zal Ikkes het vast niet erg vinden als je mee wilt doen. Er zijn niet zoveel kandidaten dus lever je foto maar in bij Ikkes. Zo moet je PB eruit zien: [b]Naam maker:[/b] [b]Beschrijving:[/b] [b]Foto:[/b]
March 18, 200619 yr We zijn ondertussen met z'n drieen, ik doe ook mee met een kansloze inzending.. [offtopic] Je moet je camera niet al te lang recht in de zon houden, dat kan erg slecht zijn voor je lens. Vooral de kleine digitale camera's kunnen daar erg slecht tegen.[/offtopic] 15 Maart is geweest. En nu?
March 18, 200619 yr heb ff een vraagje ik wil ook mee doen maar ik kan mij foto niet upluaden met imaghack de foto is 2.1mb groot en dat is te groot hoe moet ik het nu doen? is er een ander site of moet ik foto kleiner maken?
Als je vragen heb over de Foto Contest vraag ze hier!
>>> Door .Levi.: Moved to Graphics-Battles & Contests<<<
Edited by .Levi.