Jump to content
Geplaatst:
comment_336559

Het viel mij op, dat er nog geen Gta Advance Quiz is, dus daarom dit topic.

Even de regels op een rijtje: 

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is.
  • Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen.
  • Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren.
  • Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren.

Ok, ik begin: Wie heeft een oogje op de hoofdrolspeler ?

• Reacties 279
  • Bezichtigingen 121k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2047911

Hoewel je antwoorden geen onjuistheden bevat, vind ik ''een voertuig'' niet specifiek genoeg. Vandaar dat ik dit antwoord foutkeur, ik ben wel degelijk op zoek naar de naam van het voertuig.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2050357

Sorrie voor de late reactie. Ik weet dat het voortuig waarop de verwijzing te vinden is bekent staat als ''Triad Fish Van'' maar het is bij mijn weten nooit aangetoond dat het voertuig met de verwijzing ook daadwerkelijk een Triad Fish Van is. Met andere woorden; ik wil de naam van het voertuig zoals die in GTAA te vinden is.

Geplaatst:
comment_2050417

Niet alle informatie op WikiGTA is correct. Ik ga uit van de feiten zoals ze gegeven worden in GTAA, niet zoals ze gegeven worden op WikiGTA. Met andere woorden; als GTAA ''A'' zegt en WikiGTA ''B'' zegt ga ik alsnog uit van ''A'', vandaar dat ik je antwoord fout reken :). Ik raad je aan GTAA eens te spelen.

Geplaatst:
comment_2050447

Heet ie dan toevallig "belly"?

Ik raad je aan GTAA eens te spelen.

Ik heb gta advance hier liggen. Ik heb het de laatste tijd niet meer gespeeld dus enige informatie is bij mij weggezakt.

Bewerkt: door supergtagamer

Geplaatst:
comment_2050535

Dat antwoord is correct Supergtagamer, jij bent aan de beurt.

Overigens vraag ik me af hoe je de connectie heb gelegd tussen de Belly en de Triad Fish Van, volgens mij komt ingame namelijk nergens terug dat die wagens iets gemeen hebben. De Belly heeft zelfs meer gemeen met de Toyz :puh:. Had je dat gewoon van wikigta/gtawikia of ben je dat zelf (ingame) tegengekomen? Mocht dat laatste het geval zijn dan ben ik gruwelijk nieuwsgierig!

Geplaatst:
comment_2053670

Ik dacht de fish van omdat in gta 3 dat er ook op staat :puh:

In GTA3 staat dat op de Toyz :? .

Wie in gta advance gaat het eerste dood, en hoe?

Frederico sterft als eerste, Vinnie laat Mike hem in opdracht van de Mafia liquideren.

Bewerkt: door Dotz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.