Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338049 Hallo ik heb laatst een wapen gemaakt een afstand voor een bom maar nu zit hij door de hand van CJ heen en als ik hem in 3ds max van hoek verander blijft hij ingame het zelfde. Weet iemand de oplossing voor dit probleem?
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_338740 Als he een DFF met de DFF IO maakt word hij automatisch op x0 y0 z0 gezet zowel de plaatsing als de rotattie, dus dat is in iedere geval de oorzaak maar wat je er tegen kunt doen, geen idee
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_338985 Je moet gewoon de Pivot verschuiven, totdat hij goed staat. En je moet hem gewoon met SA_DFF maken
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_339047 Je moet gewoon de Pivot verschuiven, totdat hij goed staat. En je moet hem gewoon met SA_DFF maken Met wat anders ?
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_339070 Zal wel een optie in 3ds max zijn, ik wil het zelf ook wel graag weten
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_339078 Bekijk deze tutorial van Mania-92 maar eens. Veel plezier ermee
Geplaatst: 13 februari 200619 jaren comment_339083 om dat rotaten te doen moet je je object convert to editable poly. dan het hele object selecteren met 'element' (helemaal rechts) als je dan gaat rotaten en het daarna opnieuw convert to editable poly blijft het zo aangezien de rotates buiten de 'editable poly' gewoon op 0 staat (als je het niet snapt stuur het maar even naar mij doe ik het snel )
Geplaatst: 14 februari 200619 jaren comment_339091 Het enige wat je moet doen is je wapen roteren, importeer eerst het orriginele wapen zodat je weet waar je op aan moet draaien. Dan klik je rechtsboven naast het regenboogje (rechts ervan) en je klikt op Effect Pivot Only en je zet de XYZ op 0 en de draaihoek XYZ op 0. Klik er dan weer op en je bent klaar .
Hallo ik heb laatst een wapen gemaakt een afstand voor een bom maar nu zit hij door de hand van CJ heen en als ik hem in 3ds max van hoek verander blijft hij ingame het zelfde.
Weet iemand de oplossing voor dit probleem?