gta op nieuwe installen
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
in de zomervakantie heb ik gta san andreas gekocht. jah gekocht ( komt niet vaak voor ) maar nu wil ik gta op nieuw installen. krijg ik schat ongeveer bij de 70 procent een data eror. contact op genome met email aderes wat in het mooie boekje staat. vragen ze wat de systeem eigenschappen zijn van me pc. maar ik had er nadrukkelijk bij gezegt dat het een fout van me dvd was want in de zomervakantie heb ik san andreas ook al gespeelt op de zelde pc. ik had een screenshot gemaakt van de eror. op opgestuurd naar dat ene mail aderes. krijg weer precies de zelfde email terug als eerst. lekker hoor..
maar nu heb ik het probleem op gelost. ik heb de dvd van een vriend geleend geinstald. mijn dvd er in gedaan hij doet het. maar niet egt goed.. dus heb ik nu maar een no cd patch gedownload.
En ik heb het spel nog wel origneel gekocht.. het rare ook nog is de dvd van die vriend van me heeft meer krasen dan de dvd van mij :S
maar zijn er meer mense die probleme hebbe met de dvd en met de help desk van rockstar ?