Geplaatst: 1 maart 200619 jaren comment_352594 hoi, ik heb een probleem met mijn 3dsmax 8 ik heb zo'n script gebruikt wat ik hier op 't forum heb gevonden, werkt prima met gewone objecten zoals parachute enzow. maar als ik een auto oid open dan zegt ie "mesh face index out of range 0" wat kan ik hier aan doen, heb ik een TE oud script? alvast bedankt, Mike
Geplaatst: 1 maart 200619 jaren comment_352610 Alvast welkom op het forum. Probeer het nieuwe script even. Of reinstall 3dsmax8 Ik zal even een werkend script in men bijlage zetten. Scripts Die werken allemaal. Bewerkt: 1 maart 200619 jaren door Matiscus
Geplaatst: 1 maart 200619 jaren Auteur comment_352665 he bedankt, hij werkt nu, aleen lukt het me geeneens om bijvoorbeeld een faggio te openen. bepaalde dingen uit het frame weg te halen ( is me gelukt ) maar het exporteren lukt niet ( no more that 1 hierachy is allowed ) wtf?
Geplaatst: 1 maart 200619 jaren comment_352667 Je moet hernieuw je model met je dummys verbinden. Is een flinke klus. Ik kan alleen wielen verbinden met dummys. Je kan een tutorial vinden in de master tutorial list. Hopelijk heb je daar wat aan. Ik heb het even opgezocht voor jou: Tutorial Greetz Matiscus Bewerkt: 1 maart 200619 jaren door Matiscus
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353179 ik heb nog een vaag probleem, ik heb een hele simpele toren ( über vierkant gemaakt ) en heb ik geexporteert enzo. daarna ipl gemaakt met deze lijn erin: 5000, Box02, 0, 2488.604, -1666.015, 13.34375, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 en daarna mijn IDE gemaakt met deze lijn: 5000, Box02, torenhoog, 300, 128 de txd enzo kloppen allemaal maar als ik het spel dan opstart dan crasht het spel..... heb ik iets fout gedaan met export, hij heeft ook een .COL
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353376 heb je in de gta.dat wel verwezen naar je ide en ipl. yup heb ik gedaan
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353500 ik denk het niet hoor, maar misschien moet je inplaats van 0.0 gewoon nul neerzetten in je .ipl
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353507 is het voor sa of vc? zet je id is op 18000 heb je hem in een ongemodde sa gezet? doe dan dat ID ding op 18000 inplaats van 5000 Bewerkt: 2 maart 200619 jaren door kaaspizza
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353512 ik heb m als het ware in gta.dat kunnen zetten zonder dat 't spel crasht maar dan zie ik 'm niet vaag iemand een iddee?
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353532 Heb je de texture in de .txd file de juiste naam gegeven?
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren Auteur comment_353579 ja STEEL3 want ik heb ook een dff check gedaan. en er stond een groen vinkje bij
Geplaatst: 2 maart 200619 jaren comment_353652 Oke, dus je spel crasht niet, maar je kan hem niet zien? Misschien gewoon verkeerde coordinaten ingevuld?
hoi, ik heb een probleem met mijn 3dsmax 8
ik heb zo'n script gebruikt wat ik hier op 't forum heb gevonden, werkt prima met gewone objecten zoals parachute enzow. maar als ik een auto oid open dan zegt ie "mesh face index out of range 0"
wat kan ik hier aan doen, heb ik een TE oud script?
alvast bedankt, Mike