March 6, 200620 yr ik heb zelf eens een auto te bewerken en ik vind het redelijk goed gelukt maar wat vinden jullie er van download site vervangt de politie auto van las venturas screens v/h schademodel Edited March 7, 200620 yr by tectron
March 6, 200620 yr Redelijk goed gelukt, maar de auto is niet van jou... Heb je aan de eigenaar gevraagd of je hem mag gebruiken?
March 6, 200620 yr Ik vind hem goed. Zeker 8/10. Ga zo door. De textures zijn mooi geplaatst. En verder heb ik geen opmerkingen. Het is een standaard Admiral. En nieuwe textures. Greetz Matiscus Edited March 6, 200620 yr by Matiscus
March 6, 200620 yr Author auto is van GTA namelijk de admiral en mercedes vormpje heb ik zelf gemaakt Edited March 6, 200620 yr by tectron
March 6, 200620 yr Ziet er vet uit! Dat Mercedes embleem is vet gemaakt Alleen ik zou de ster op de motorkap geel maken ofzo.
March 6, 200620 yr Heel erg netjes! Ik geef je een 8,6/10 Het enige wat ik nog mis zijn screenshots van het schademodel! EDIT: Perfect schademodel, daarvoor een dikke 9 Edited March 8, 200620 yr by Big-Loser
June 6, 200619 yr ik bedoel gewoon noem me tectronbij voorbaad dankt ow ik had je naam verkeert getyp sorry
June 6, 200619 yr OMG, hydra-hunter-cheater, astjeblieft, post niet van die nutteloze opmerkingen zoals: Oh was je..... sorry. Stuur Tectron desnoods een PM als je zelf wilt verontschuldigen, nu denk Tectron (of het idee gewoon): oh iemand heeft gereageerd, misschien bevat het wel dingen waaraan ik kan werken, dan eenmaal de laatste post, valt dat toch vies tegen. Ik heb wel een kleine leuke toevoeging voor Tectron's MB auto. Doe in het schade model een gat in een een van de kanten van het zwaailicht, of laat de zwaailichten een beetje loshangen ofzo. Het is geen vereiste, maar meer iets leuks. Ziet er trouwens goed en gelikt uit
ik heb zelf eens een auto te bewerken en ik vind het redelijk goed gelukt maar wat vinden jullie er van
download site vervangt de politie auto van las venturas
screens v/h schademodel
Edited by tectron