March 7, 200620 yr Deze mod zorgt voor LED achterlichten bij de auto's en de blauwe gloed van Xenon bij de koplampen Edited March 7, 200620 yr by schno009
March 7, 200620 yr Ziet er leuk uit! KUTGW, probeer alleen nog iets betere screenshots te laten zien, zodat je beter kan zien hoe fel ze zijn!
March 7, 200620 yr Author hij is een beetje vaag omdat ik hem in powerpoint heb gemaakt (de screenshot) hier een nieuwe
March 8, 200620 yr Mooie mod. Maar gelijk al de andere... Iets betere screens. En stuur je mod ook een beetje in op een paar GTA Sites. Dan is je voor je het weet overal te downloaden. (was met mijn auto's ook) Nog veel succes.
March 8, 200620 yr Author Ik heb hem aangepast en de Xenon mod van RTS zit inbegrepen version 1.1 bugfix: als er 1 koplamp stuk is is de andere nogsteeds xenon Link Edited March 11, 200620 yr by schno009
March 8, 200620 yr Hij is super, maar kan ik er gewoon MTA mee spelen ?Tales MTA controleert niet op vermodde textures, dus het kan
March 11, 200620 yr Author helaas niet, vc gebruikt geen textures voor de achterlichten, maar een soort lichtgevend "blok" of je zou de textures per auto moeten veranderen, maar dan is het een hele grote mod om te downloaden en te installeren.
Deze mod zorgt voor LED achterlichten bij de auto's en de blauwe gloed van Xenon bij de koplampen
Edited by schno009