Geplaatst: 7 maart 200620 jaren Hoi iedereen, op verschillende websites heb ik al gelezen dat je in GTA: SA bijvoorbeeld bepaalde mensen kan opbellen, en op straat met de mensen kunt praten enzo... Hoe doe je dat dan eigenlijk?? En ook dit: Als ik dicht bij mn Safe House kom, daar aan het strand in Los Santos, tegen dat reuzerad daar, dant treedt er telkens opnieuw weer een fout op in het spel Heb het al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd (en mn savegame gekopieerd) maar het blijft steeds vastlopen... Help mii Greetz
Geplaatst: 8 maart 200620 jaren Soms vallen ze je zelfs aan als je negatief reageert. Als rivaliserende gangmembers een opmerking maken, en je gaat daar negatief op in, is het zelfs zeker dat ze je aanvallen Dat is wel leuk altijd. Ze zeggen dan dingen als "Grove Street sucks" enzo.
Geplaatst: 8 maart 200620 jaren Net een mooie auto laten staan, stapt er iemand in en probeert weg te rijden. Ik sta ernaast schiet zijn kop eraf . Je kan toch ook met DrugDealers kletsen? Ik heb nooit op N gedrukt, lijp. Wil iemand dat proberen?
Geplaatst: 8 maart 200620 jaren Ja, je kunt met drugsdealers kletsen. Als je Negatief reageert gebeurt er niets. De drugsdealer zal zich omdraaien en weglopen. Elke keer als ik nee zei heeft hij me nog nooit aangevallen door op mij te schieten, mocht hij jou wel aanvallen? Ik heb dan een gepaste oplossing voor hem: BOOOMMM HEADSHOTT
Geplaatst: 9 maart 200620 jaren Bij mij vallen ze je juist als je op "N" drukt aan. Maar eigenlijk heeft het geen zin, want je krijgt toch geen drugs van ze. Ze gaan trouwens ook op me schieten als ik niet reageer
Geplaatst: 9 maart 200620 jaren Die telefoontjes zijn beetje als gewiin een missie die je word uitgelegd alleen zzonder voorstukje telefoontjes zijn meestal een soort missie. en praaten wat heb je er aan ja soms voor een vriedin die je dan weer spullen geef. p.s dit is me alle eerste bericht
Geplaatst: 10 maart 200620 jaren Op de X-box is het met de diagonal pad naar links (positief)/rechts(negatief).
Geplaatst: 11 maart 200620 jaren Als je bij een Drugsdealer negatief reageert dan schiet hij je neer. En je kan geeneens ja zeggen. Bewerkt: 11 maart 200620 jaren door gta ripper
Geplaatst: 12 maart 200620 jaren eyz, omdat het de bedoeling is om te zeggen dat ze weggaan, kan je vriendelijk zeggen dat ze weg gaan, of de wat kwadere manier. grtz, Cesar SA
Hoi iedereen,
op verschillende websites heb ik al gelezen dat je in GTA: SA bijvoorbeeld
bepaalde mensen kan opbellen, en op straat met de mensen kunt praten enzo...
Hoe doe je dat dan eigenlijk??
En ook dit: Als ik dicht bij mn Safe House kom, daar aan het strand in Los Santos,
tegen dat reuzerad daar, dant treedt er telkens opnieuw weer een fout op in het spel
Heb het al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd (en mn savegame gekopieerd) maar
het blijft steeds vastlopen...
Help mii
Greetz