Geplaatst: 16 maart 200620 jaren Hoelang duurt het bij jullie om de storyline helemaal uit te spelen. Bij de eerste x deed ik er ongeveer 2 maanden over, als ik het nu doe ongeveer2/3 weken.
Geplaatst: 18 maart 200620 jaren Ja als je weer terug komt in Los Santos. Dat zijn gewoon de leukste missies. Schieten enzo.
Geplaatst: 18 maart 200620 jaren Ik ben in een maand door de storyline gerost, in de tussentijd wel twee weken op vakantie geweest
Geplaatst: 18 maart 200620 jaren JAh De meeste missie is ook zo waarin je altijd hood's moeten winnen in de missie..
Geplaatst: 18 maart 200620 jaren Jah. Als je terug komt naar Los Santos. Dan moet je heel veel hoods veroveren. Wel een stuk of 25 dacht ik.
Geplaatst: 18 maart 200620 jaren 20 uur, omdat ik altijd rustig aan doe, en ik ga naar gym enzo en ik ga soms ook racen. Dus ik heb nooit haast!
Hoelang duurt het bij jullie om de storyline helemaal uit te spelen. Bij de eerste x deed ik er ongeveer 2 maanden over, als ik het nu doe ongeveer2/3 weken.