Geplaatst: 25 maart 200619 jaren comment_373833 Beste leden van het GTA Forum! Ik ga een Race Tournament organiseren, die zich geheel afspeelt in San Andreas. Het is de bedoeling dat je een race gaat rijden, die ik heb uitgekozen! Ik kies bijvoorbeeld de Dirtbike Danger uit, die te vinden is in San Fierro. De deelnemers aan het toernooi moeten dan zo snel mogelijk deze race rijden. Zorg wel, dat als je gefinished bent, dat je een screenshot maakt van je tijd! - Als je mee wilt doen, stuur dan een PB naar Froodooo. - Als je geen screenshot van je race kunt laten zien, kan ik het helaas niet aannemen. - Alleen ik post in dit topic! - Eventuele vragen kun je posten in het speciale San Andreas Race Tournament vragen topic. Hier nog wat verdere informatie over het toernooi. Het aantal ronde's van het toernooi hangen af van het aantal inschrijvingen. 1 t/m 3 inschrijvingen is 1 ronde. 4 t/m 6 inschrijvingen zijn 2 ronde's. 7 t/m 9 inschrijvingen zijn 3 ronde's. Enzovoorts... In elke ronde worden er in totaal 2 races gereden. Van allebei de races moet je dus de screenshot met de tijd inzenden via PB naar Froodooo. Per race kun je een aantal punten verdienen, aanvankelijk van het aantal deelnemers. Als er bijvoorbeeld 10 deelnemers zijn, wint de eerste 10 punten, de tweede 9 punten, de derde 8 punten enzovoorts. Na 1 ronde (dus 2 races) worden de punten die je hebt behaald bij elkaar opgeteld, en dan vallen er een paar af. Hoeveel eraf vallen, hangt ook weer af van het aantal inschrijvingen. De aantal afvallers krijg je te zien aan het einde van een ronde. Als je denkt, dat lijkt me wel wat, een titel als beste San Andreas racer, dan moet je je nu opgeven als deelnemer aan het San Andreas Race Tournament. Aanmelden gaat via PB, en in de PB moet dit staan: Het onderwerp moet zijn San Andreas Race Tournament Dit moet in je PB staan: [b]Titel:[/b] San Andreas Race Tournament [b]Naam:[/b] Deelnemerslijst Hier de voorlopige deelnemerslijst: 1. Dizzee 2. Velaro Afgevallen in ronde 3 3. GTA Sheep Afgevallen in ronde 1 4. Cesar SA Afgevallen in ronde 3 5. Goliat Afgemeld 6. HerrieM 7. twaka Afgevallen in ronde 2 8. Flying Dutchman Afgevallen in ronde 3 9. Kraay Verwijderd omdat ik geen PB heb ontvangen 10. Silverdust Hieronder vind je enkele data van het toernooi. Meer data zullen snel volgen! - Je kan tot en met 5 april een PB zenden waarin je vertelt dat je mee wilt doen met het toernooi. Gebruik wel het lijstje van hierboven! - Je kan je tijden en screens voor de eerste ronde inzenden t/m 10 april! - Voor meer data, kijk hieronder! Veel plezier en succes! Bewerkt: 26 april 200619 jaren door Froodooo
Geplaatst: 26 april 200619 jaren comment_400293 En, bijna vergeten, natuurlijk Froodooo hartelijk dank voor het maken van het Tournament en het zeer netjes begeleiden hiervan . De topics zagen er erg mooi en verzorgd uit......
Geplaatst: 26 april 200619 jaren comment_400301 Gefeliciteerd HerrieM van het behalen van de 1e plaats!! Dizzee ook gefeliciteerd met het behalen van de 2e plek!! SilverDust ook van harte gefelicteerd met de 3e plaats!! MvG. Roo is now Respect!
Geplaatst: 26 april 200619 jaren comment_400305 Gefeliciteerd jongen. Dizzee heeft volgens mij allang zijn computer uit het raam gesmeten. Maar toch super HerrieM. Gefeliciteerd met je titel, en op naar de volgende race. En Froodoo, jij ook een complimentje. Jij hebt het goed georganiseert. Op naar de volgende illegale straatraces van San Andreas! (Anders moet ik 2x posten) En mijn vraag: Wat zijn de tijdens van de finalisten?
Geplaatst: 26 april 200619 jaren comment_400324 Bedankt voor de felicitaties. Dizzee en SilverDust. Bedankt voor een spannende strijd. En Natuurlijk Applaus voor Froodoo voor de goede organisatie.
Geplaatst: 26 april 200619 jaren Auteur comment_400329 Gefeliciteerd jongen. Dizzee heeft volgens mij allang zijn computer uit het raam gesmeten. Maar toch super HerrieM. Gefeliciteerd met je titel, en op naar de volgende race. En Froodoo, jij ook een complimentje. Jij hebt het goed georganiseert. Op naar de volgende illegale straatraces van San Andreas!(Anders moet ik 2x posten) En mijn vraag: Wat zijn de tijdens van de finalisten? Ik zet ze maar even hier neer dan: HerrieM Country Endurance: 4.14 minutenLittle Loop: 0.44 minutenTotaal: 4.58 minuten DizzeeCountry Endurance: 4.34 minutenLittle Loop: 0.43 minutenTotaal: 5.17 minuten SilverdustCountry Endurance: 4.40 minutenLittle Loop: 0.48 minutenTotaal: 5.28 minuten En nog hartelijk bedankt voor je compliment! Bedankt voor de felicitaties.Dizzee en SilverDust. Bedankt voor een spannende strijd. En Natuurlijk Applaus voor Froodoo voor de goede organisatie. Jij ook bedankt, en gefeliciteerd met je overwinning nogmaals! Voordat ik dit bij elke post ga doen, iedereen die aan mij een compliment geeft, alvast bedankt!
Geplaatst: 26 april 200619 jaren comment_400339 Bedankt voor de felicitaties. Dizzee en HerrieM Bedankt. Jullie waren goede tegenstanders. Froodooo Goede Job voor al het werk . SilverDust
Beste leden van het GTA Forum!
Ik ga een Race Tournament organiseren, die zich geheel afspeelt in San Andreas.
Het is de bedoeling dat je een race gaat rijden, die ik heb uitgekozen!
Ik kies bijvoorbeeld de Dirtbike Danger uit, die te vinden is in San Fierro.
De deelnemers aan het toernooi moeten dan zo snel mogelijk deze race rijden.
Zorg wel, dat als je gefinished bent, dat je een screenshot maakt van je tijd!
- Als je mee wilt doen, stuur dan een PB naar Froodooo.
- Als je geen screenshot van je race kunt laten zien, kan ik het helaas niet aannemen.
- Alleen ik post in dit topic!
- Eventuele vragen kun je posten in het speciale San Andreas Race Tournament vragen topic.
Hier nog wat verdere informatie over het toernooi.
Het aantal ronde's van het toernooi hangen af van het aantal inschrijvingen.
In elke ronde worden er in totaal 2 races gereden.
Van allebei de races moet je dus de screenshot met de tijd inzenden via PB naar Froodooo.
Per race kun je een aantal punten verdienen, aanvankelijk van het aantal deelnemers.
Als er bijvoorbeeld 10 deelnemers zijn, wint de eerste 10 punten, de tweede 9 punten,
de derde 8 punten enzovoorts.
Na 1 ronde (dus 2 races) worden de punten die je hebt behaald bij elkaar opgeteld,
en dan vallen er een paar af.
Hoeveel eraf vallen, hangt ook weer af van het aantal inschrijvingen.
De aantal afvallers krijg je te zien aan het einde van een ronde.
Als je denkt, dat lijkt me wel wat, een titel als beste San Andreas racer,
dan moet je je nu opgeven als deelnemer aan het San Andreas Race Tournament.
Aanmelden gaat via PB, en in de PB moet dit staan:
Het onderwerp moet zijn San Andreas Race Tournament
Dit moet in je PB staan:
Deelnemerslijst
Hier de voorlopige deelnemerslijst:
1. Dizzee
2. Velaro Afgevallen in ronde 3
3. GTA Sheep Afgevallen in ronde 1
4. Cesar SA Afgevallen in ronde 3
5. Goliat Afgemeld
6. HerrieM
7. twaka Afgevallen in ronde 2
8. Flying Dutchman Afgevallen in ronde 3
9. Kraay Verwijderd omdat ik geen PB heb ontvangen
10. Silverdust
Hieronder vind je enkele data van het toernooi.
Meer data zullen snel volgen!
- Je kan tot en met 5 april een PB zenden waarin je vertelt dat je mee wilt doen met het toernooi.
Gebruik wel het lijstje van hierboven!
- Je kan je tijden en screens voor de eerste ronde inzenden t/m 10 april!
- Voor meer data, kijk hieronder!
Veel plezier en succes!
Bewerkt: door Froodooo