Geplaatst: 3 november 200321 jaren comment_66 IK heb geprobeert GTA 1 te downloaden, ik ben dus naar www.rockstargames.com/classics geweest, Maar het luk t me maar niet om de pagina te vinden waar je GTA 1 downloaden, kan ik dit ook op een site doen waar het wel wat overzichtelijker is?
Geplaatst: 17 juli 200519 jaren comment_183058 je kan op rockstargames classics ook al gta 2 kopenedit: sorry dit was allang bekend :S:P Dit was cker al bekend Maareh je kan hem zelfs gratis downloaden in plaats van te kopen op Rockstar Classics
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211096 Ja, ongeloofelijk hee, maar vc is wel 1.3 GB! Yess, BMW dealer
Geplaatst: 17 augustus 200519 jaren comment_211099 Nee ik denk dat tie (tja hoe zeg je dat :unsure: ) soort ingepakt en dat je ze eerst moet uitpakken en dan installeren zoals je ze op KaZaA tegen komt (nee ik heb het niet van kazaa!)Maarja probleem opgelost dus mag wel slotje erop... Een .zip of .rar file noemen we dat
Geplaatst: 19 november 200519 jaren comment_269611 Ik wil GTA download maar ik weet dat GTA en GTA 2 gratis is maar wat is die 2tweede spel? tussen GTA en GTA 2 http://www.rockstargames.com/classics/
Geplaatst: 20 november 200519 jaren comment_270835 Wild Metal is een ander oud spel van DMA Design. Volgens mij gaat het om een 3D spel waarin je met verschillende voertuigen vijandelijke voertuigen onschadelijk moet maken. Ik heb het zelf echter nooit gespeeld, dus ik kan er naast zitten. Ik zou zeggen: Download het spel, dan zie je het vanzelf.
Geplaatst: 21 november 200519 jaren comment_271291 Ik heb er een demo van en je kan er met een tank in een woestijnlandschap andere voertuigen uitschakelen. Het is wel een leuk spel om even te spelen, maar de volledige versie downloaden zou ik toch niet doen.
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1036904 Je kan hem op die site downloaden ja maar je kan hem ook voor 0.99 cent in de winkel kopen ik wou hem laatst voor 0.99 kopen maar ja. ik had hem al voor de ps2 is hij 2.99 euro en voor pc 0.99 dus ik weet niet waar jij woont maar dit zijn de prijzen voor dat spel hier
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1036911 Toen ik mijn gegevens had ingevuld (ook mail) toen begon hij bij mij al te downloaden zonder dat ik eerst bij de mail hoefde te kijken. Is dat wel normaal? Ik heb ook geen E-mail gekregen. Dan heb ik het wel over GTA2! Bewerkt: 7 juli 200816 jaren door hackman
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037747 Toen ik mijn gegevens had ingevuld (ook mail) toen begon hij bij mij al te downloaden zonder dat ik eerst bij de mail hoefde te kijken. Is dat wel normaal? Ik heb ook geen E-mail gekregen. Dan heb ik het wel over GTA2! Ook geen registratie email?
Geplaatst: 8 juli 200816 jaren comment_1037784 Ook geen registratie email? Nee, helemaal niks maar ik heb het wel over GTA2! Waarschijnlijk komt het daar door, het maakt trouwens ook niks uit want ik heb hem immers hoewel ik wel wat problemen heb met het installeren. In dit topic kun je mijn probleem bekijken en eventueel me helpen.
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren comment_1059664 Als je het spel wilt downloaden moet je, je persoonlijke gegevens invullen. Waarom moet dat? En wat gebeurt er dan mee?
IK heb geprobeert GTA 1 te downloaden, ik ben dus naar www.rockstargames.com/classics geweest, Maar het luk t me maar niet om de pagina te vinden waar je GTA 1 downloaden, kan ik dit ook op een site doen waar het wel wat overzichtelijker is?