Jump to content
Posted
comment_66

IK heb geprobeert GTA 1 te downloaden, ik ben dus naar www.rockstargames.com/classics geweest, Maar het luk t me maar niet om de pagina te vinden waar je GTA 1 downloaden, kan ik dit ook op een site doen waar het wel wat overzichtelijker is? ;)

• Replies 74
  • Views 101.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

comment_1059883
Als je het spel wilt downloaden moet je, je persoonlijke gegevens invullen. Waarom moet dat? En wat gebeurt er dan mee?

Het is gewoon een middeltje van Rockstar om je een e-mail te sturen waarin de laatste informatie van een game vermeld staat. Ik denk bijvoorbeeld dat je bij het eerstevolgende nieuwtje van GTA Chinatown Wars een e-mail krijgt toegestuurd. Maak je vooral geen zorgen, het is niet zo dat er opeens in zwart geklede mannen voor je deur zullen komen staan omdat je je adres hebt ingeven. Misschien is het wel handig om bij Age een leeftijd boven de 18 in te vullen want ik denk niet dat je GTA met een leeftijd daaronder kunt downloaden.

Edited by Svenie

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
comment_1838899

Ik heb 'm gedownload en uitgepakt. Nu wil ik Setup.exe openen, maar dat doet ie niet! Ik krijg een zandlopertje en dan niks meer. Zit ik soms het verkeerde bestandje te openen, dat iemand weet?

• 1 year later...