Jump to content
Geplaatst:
comment_66

IK heb geprobeert GTA 1 te downloaden, ik ben dus naar www.rockstargames.com/classics geweest, Maar het luk t me maar niet om de pagina te vinden waar je GTA 1 downloaden, kan ik dit ook op een site doen waar het wel wat overzichtelijker is? ;)

• Reacties 74
  • Bezichtigingen 101.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1059883
Als je het spel wilt downloaden moet je, je persoonlijke gegevens invullen. Waarom moet dat? En wat gebeurt er dan mee?

Het is gewoon een middeltje van Rockstar om je een e-mail te sturen waarin de laatste informatie van een game vermeld staat. Ik denk bijvoorbeeld dat je bij het eerstevolgende nieuwtje van GTA Chinatown Wars een e-mail krijgt toegestuurd. Maak je vooral geen zorgen, het is niet zo dat er opeens in zwart geklede mannen voor je deur zullen komen staan omdat je je adres hebt ingeven. Misschien is het wel handig om bij Age een leeftijd boven de 18 in te vullen want ik denk niet dat je GTA met een leeftijd daaronder kunt downloaden.

Bewerkt: door Svenie

Geplaatst:
comment_1060668

Je kan gewoon allemaal onzin invullen. Maakt geen hol uit :puh: Maar als je je echte gegevens wilt invullen kan je dat best doen. Ze gaan er echt niks illegaals mee doen ofzo.

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 8 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 year later...
Geplaatst:
comment_1838899

Ik heb 'm gedownload en uitgepakt. Nu wil ik Setup.exe openen, maar dat doet ie niet! Ik krijg een zandlopertje en dan niks meer. Zit ik soms het verkeerde bestandje te openen, dat iemand weet?

Geplaatst:
comment_1838921

Helaas, doet ie ook niet :-( Maar in de tussentijd heb ik GTA 2 wel aan de praat gekregen, daar ga ik me maar eens op storten en dan probeer ik later 1 nog wel eens.

• 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.