Jump to content

Screens & Vids

Recommended Posts

Geplaatst:

Post hier al jullie Home Made SA-MP Beta #2 screens en vid's die jullie hebben gemaakt ;) ! Ik heb er al een paar, maar speel eerst nog even lekker door :puh: .

• Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Alexy

7

• Jarno

6

• Flame^

6

• .Sharingan

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Niet echt ingame maarja... Wat een crack/hack vaardigheiden heb ik toch :Y Iedereen zag dit btw... Ik had server gecrackt en niet de client. Iemand 255 slots server joinen? :puh:

post-441-1145295287_thumb.jpg

Geplaatst:

Wow nu al cracked servers :puh: maarja als ze de master server verplaatsen kan je er toch niet meer in igg had ik een filmpje gemaakt maar die was niet goed gegaan ik probeer het de volgende test weer

Geplaatst:

Je kan in de remote wel maxplayers 255 tikken, maar meestal kan er dan alsnog maar 1 iemand in, ondangs er staat 0 / 255 ...!

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan in de remote wel maxplayers 255 tikken, maar meestal kan er dan alsnog maar 1 iemand in, ondangs er staat 0 / 255 ...!

Nee. Dan staat er gewoon 0/4 bijvoorbeeld.

Edit

Vraag me niet hoe firetruck hier komt met 2 mannetjes erin. Ik kon firetruck iniedergeval niet jatten.

post-441-1145715728_thumb.jpg

Bewerkt: door Jarno
Geplaatst:

Dat heb ik wel vaker gehad blaas maar us een wage op loop wat verder en dan kome die ventjes eraan

Ik vind het wel vaag

Alsof ook paramedic komt als je iemand neerschiet :ch::N

Mijn installatie is uiteindelijk toch gelukt!

Hier is een screen met getunde wagens.

Screen:

1116by.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:

ik zat net op SA-MP site en ik wou beta downloaden maar zegt dat 't voorbij is :( iemand weet hoe ik ehm alsnog kan krijgen of...

Say cheese :D

EDIT: He wat een ongunstige situatie, hij doet het niet, weet iemand een manier om ze wel te kunnen laten werken (imageshack doet et ook niet :N ) :)

Bewerkt: door Crifox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...