April 17, 200620 yr Post hier al jullie Home Made SA-MP Beta #2 screens en vid's die jullie hebben gemaakt ! Ik heb er al een paar, maar speel eerst nog even lekker door .
April 17, 200620 yr Niet echt ingame maarja... Wat een crack/hack vaardigheiden heb ik toch Iedereen zag dit btw... Ik had server gecrackt en niet de client. Iemand 255 slots server joinen?
April 20, 200620 yr Wow nu al cracked servers maarja als ze de master server verplaatsen kan je er toch niet meer in igg had ik een filmpje gemaakt maar die was niet goed gegaan ik probeer het de volgende test weer
April 22, 200620 yr Je kan in de remote wel maxplayers 255 tikken, maar meestal kan er dan alsnog maar 1 iemand in, ondangs er staat 0 / 255 ...!
April 22, 200620 yr Je kan in de remote wel maxplayers 255 tikken, maar meestal kan er dan alsnog maar 1 iemand in, ondangs er staat 0 / 255 ...! Nee. Dan staat er gewoon 0/4 bijvoorbeeld. Edit Vraag me niet hoe firetruck hier komt met 2 mannetjes erin. Ik kon firetruck iniedergeval niet jatten. Edited April 22, 200620 yr by Jarno
April 22, 200620 yr Dat heb ik wel vaker gehad blaas maar us een wage op loop wat verder en dan kome die ventjes eraan Ik vind het wel vaag Alsof ook paramedic komt als je iemand neerschiet
April 23, 200620 yr Mijn installatie is uiteindelijk toch gelukt! Hier is een screen met getunde wagens. Screen: Edited April 23, 200620 yr by Twenty Eyes
April 24, 200620 yr ik zat net op SA-MP site en ik wou beta downloaden maar zegt dat 't voorbij is iemand weet hoe ik ehm alsnog kan krijgen of...
April 24, 200620 yr Author Dit topic is voor screens. En kijk anders nou even GOED het forum in. Volgende offtopic post +20%
April 25, 200620 yr BS, kan jij die Vid van ons 2 met Elegy's online zetten, ik wil hem wel eens zien !
April 26, 200620 yr Say cheese EDIT: He wat een ongunstige situatie, hij doet het niet, weet iemand een manier om ze wel te kunnen laten werken (imageshack doet et ook niet ) Edited April 26, 200620 yr by Crifox
Post hier al jullie Home Made SA-MP Beta #2 screens en vid's die jullie hebben gemaakt
! Ik heb er al een paar, maar speel eerst nog even lekker door
.