Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Screens & Vids

Post hier al jullie Home Made SA-MP Beta #2 screens en vid's die jullie hebben gemaakt ;) ! Ik heb er al een paar, maar speel eerst nog even lekker door :puh: .

  • Replies 145
  • Views 43.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Niet echt ingame maarja... Wat een crack/hack vaardigheiden heb ik toch :Y Iedereen zag dit btw... Ik had server gecrackt en niet de client. Iemand 255 slots server joinen? :puh:

post-441-1145295287_thumb.jpg

Wow nu al cracked servers :puh: maarja als ze de master server verplaatsen kan je er toch niet meer in igg had ik een filmpje gemaakt maar die was niet goed gegaan ik probeer het de volgende test weer

Je kan in de remote wel maxplayers 255 tikken, maar meestal kan er dan alsnog maar 1 iemand in, ondangs er staat 0 / 255 ...!

Je kan in de remote wel maxplayers 255 tikken, maar meestal kan er dan alsnog maar 1 iemand in, ondangs er staat 0 / 255 ...!

Nee. Dan staat er gewoon 0/4 bijvoorbeeld.

Edit

Vraag me niet hoe firetruck hier komt met 2 mannetjes erin. Ik kon firetruck iniedergeval niet jatten.

post-441-1145715728_thumb.jpg

Edited by Jarno

Dat heb ik wel vaker gehad blaas maar us een wage op loop wat verder en dan kome die ventjes eraan

Ik vind het wel vaag

Alsof ook paramedic komt als je iemand neerschiet :ch::N

Mijn installatie is uiteindelijk toch gelukt!

Hier is een screen met getunde wagens.

Screen:

1116by.jpg

Edited by Twenty Eyes

Had een mooie opgepimpte wagen gejat, ze warne heel jaloers. :clown:

post-441-1145789386.jpg

post-441-1145789393_thumb.jpg

Hoe kan je nou al deathmatch doen dan :S

Door SA:MP te downloaden, slimmie

kijk eens in de topic titel...

ik zat net op SA-MP site en ik wou beta downloaden maar zegt dat 't voorbij is :( iemand weet hoe ik ehm alsnog kan krijgen of...

  • Author

Dit topic is voor screens. En kijk anders nou even GOED het forum in. Volgende offtopic post +20%

BS, kan jij die Vid van ons 2 met Elegy's online zetten, ik wil hem wel eens zien !

Say cheese :D

EDIT: He wat een ongunstige situatie, hij doet het niet, weet iemand een manier om ze wel te kunnen laten werken (imageshack doet et ook niet :N ) :)

Edited by Crifox

de screens zine er leuk uit! jammer dat het niet werkt bij mij ;-(

samp0052kw.png

Auto in gebouw gespawned :puh:

Edited by Dikbuik

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.