Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie wil de andromada zonder cheats

Ik snap er geen koekje van hoe krijg je de andromada ja met [action replay] nee ik bedoel een andere manier om die andromada te krijgen.

  • Replies 34
  • Views 9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Dit kan je makkelijk met een trainer doen!

Hier vindt je wel een goede, je drukt bijvoorbeeld op shift-3 en er spawnt een voertuig je kan ook een Andromada kiezen.

Verder zijn er bij die trainer nog vele andere functies.

Om hem te "instaleren" moet je gewoon de SA Trainer, die in de .Zip file zitten in je GTA SA map zetten.

Dan start je de trainer op en druk je op lauch, dan ga je terug naar het bureaublad, en drukt dan bij de trainer op de knop info, daar zoek je Spawn Vechicles op, je scrollt een beetje naar beneden en dan kan je uitzoeken wel voertuig je wil spawn daar kan ej de Andromada ook kiezen.

Succes.

Edited by Typhoon

Sorry, maar naar mijn weten is er echt geen mogelijkheid om een Adromada te krijgen. Je kan wel een AT-400 krijgen, en dat is ook een grote vliegtuig(Hier is meer informatie waar je de At-400 kan vinden enzo) Maar een Adromada kan je nergens vinden in GtaSanandreas, tenzij je cheat of mods gebruikt. De Andromada kan je ook maar 1 keer bewonderen bij de missie ''Stormaway''

De Andromada kan je ook maar 1 keer bewonderen bij de missie ''Stormaway''

Niet alleen bij die missie, maar ook bij: A Home in the Hills. :Y

ik heb een manier :

pak een minigun en start dan de missie stoway

schiet met je machinegeweer het vliegtuig uit de lucht en zet hem in je hanger save en je hebt de andromada

ik hoop voor je dat het lukt

greetz GTASUPAFreak

ik heb een manier :

pak een minigun en start dan de missie stoway

schiet met je machinegeweer het vliegtuig uit de lucht en zet hem in je hanger save en je hebt de andromada

ik hoop voor je dat het lukt

greetz GTASUPAFreak

Hoe wil je dat ooit doen? Je start op een moter het vliegtuig heeft een voorsprong, dat haal je nooit, en als je hem neerschiet ontploft hij waarschijnlijk, dit heeft geen zin lijkt me.

Probeer de N00bmode uit daar kan je alles spawnen.

ik heb een manier :

pak een minigun en start dan de missie stoway

schiet met je machinegeweer het vliegtuig uit de lucht en zet hem in je hanger save en je hebt de andromada

ik hoop voor je dat het lukt

greetz GTASUPAFreak

Fantasie? Geloof er nix van dat dat lukt..Als je uit de lucht schiet ontploft ie dus heb je er nix aan en hij past niet in je hangar :puh::schater:

Misschien heeft het er mee te maken dat ik GTA SA 2.0 heb,maar als ik een trainer in gta map zet krijg ik vastlopers,of moet je hem als een zip file in de map zetten

bij mij lukt dat wel hoor!

ik heb het geprobeerd hij ontploft of is te snel weg

In die missie kan je hem wel krijgen, alleen zeker niet met die manier die net genoemd werd. Ik had begrepen dat je iets van alle auto's ontploffen, die cheat moet gebruiken. Zodat het vliegtuig tot stilstand komt te staan. En dan kan je erin. Maar je kan er trouwens alleen maar in en er niet mee vliegen. Mja... dit is met cheats, of je zou het met een trainer moeten doen.

bij mij lukt dat wel hoor!

Maak dan is een foto dat je met de andromade vliegt! En dat ie in je hangar staat...

ik heb een manier :

pak een minigun en start dan de missie stoway

schiet met je machinegeweer het vliegtuig uit de lucht en zet hem in je hanger save en je hebt de andromada

ik hoop voor je dat het lukt

greetz GTASUPAFreak

Hoe wil je dat ooit doen? Je start op een moter het vliegtuig heeft een voorsprong, dat haal je nooit, en als je hem neerschiet ontploft hij waarschijnlijk, dit heeft geen zin lijkt me.

volgens mij kan het wel want dan schiet je andromada neer en dan duw je het wrak in de hangar want alles wat in een garage komt en de deur gaat dich en open dan is hij weer helemaal heel

..en zou je met een dozer zo'n groot vliegtuig in je hangar krijgen?

...en hierboven staat dat de andromeda niet in je hangar past...

(niet kwaad bedoelt hoor ;) )

Edited by gtagangster

De Andromada past er idd niet in. De AT-400 is al bijna 2x zo groot als de hangar dus de Andromada past er al helemaal niet in. Ik had trouwens ook een hele tijd geleden iets geplaatst dat je de Andromada als hij in de lucht vliegt dat je hem dan kan hi-jacken. Maar daar zijn ook cheats voor nodig, of gebruik gewoon een trainer.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.