Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gta vice city verbeteren

ik w8 wel op san andreas

Als er in vice city iets verbeterd kon worden. Wat moet er volgens jou vebeterd worden? 43 members have voted

  1. 1. Als er in vice city iets verbeterd kon worden. Wat moet er volgens jou vebeterd worden?

    • De Auto's
      0%
      0
    • De Motoren
      5%
      2
    • De Gebouwen
      12%
      5
    • De Vliegtuigen
      15%
      6
    • De Boten
      5%
      2
    • De Graphics
      12%
      5
    • Heel Vice City
      15%
      6
    • Wachten op GTA: San Andreas
      33%
      13

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

De gebouwen kunnen mooier en interactiefer en de graphics ook nog wel wat!

alles kan beter. maar goed we zullen wel zien waqt gta san andreas wordt ...

wat is san andreas, nieuwe gta?

  • 2 weeks later...
wat is san andreas, nieuwe gta?

;) dat weet iedereen toch al....

ja je hebt ook domme mensen :puh:

wat is san andreas, nieuwe gta?

;) dat weet iedereen toch al....

ja je hebt ook domme mensen :puh:

Dat wist ik al toen ze GTA3 aan het maken waren <_<

Alleen de zekerheid neemt steeds meer toe dat het GTA San Andreas wordt.

Ik weet het nu 99,99 % zekers :lol:

Naja dit is eigenlijk een beetje offtopic.

Iedergeval ik vind GTA Vice City zo wel goed.

  • 2 weeks later...
wat is san andreas, nieuwe gta?

;) dat weet iedereen toch al....

ja je hebt ook domme mensen :puh:

Dat wist ik al toen ze GTA3 aan het maken waren <_<

Alleen de zekerheid neemt steeds meer toe dat het GTA San Andreas wordt.

Ik weet het nu 99,99 % zekers :lol:

Naja dit is eigenlijk een beetje offtopic.

Iedergeval ik vind GTA Vice City zo wel goed.

en nu ben je stoer....

wat is san andreas, nieuwe gta?

;) dat weet iedereen toch al....

ja je hebt ook domme mensen :puh:

Dat wist ik al toen ze GTA3 aan het maken waren <_<

Alleen de zekerheid neemt steeds meer toe dat het GTA San Andreas wordt.

Ik weet het nu 99,99 % zekers :lol:

Naja dit is eigenlijk een beetje offtopic.

Iedergeval ik vind GTA Vice City zo wel goed.

en nu ben je stoer....

:puh: Nee hor..ik ben stoerder.. :puh:

Nee..maar de auto's moeten beter..in GTA 3 zijn ze veel ronder...dat lijkt meer op een echte auto...vind ik B)

wat is san andreas, nieuwe gta?

;) dat weet iedereen toch al....

ja je hebt ook domme mensen :puh:

Dat wist ik al toen ze GTA3 aan het maken waren <_<

Alleen de zekerheid neemt steeds meer toe dat het GTA San Andreas wordt.

Ik weet het nu 99,99 % zekers :lol:

Naja dit is eigenlijk een beetje offtopic.

Iedergeval ik vind GTA Vice City zo wel goed.

en nu ben je stoer....

:puh: Nee hor..ik ben stoerder.. :puh:

Nee..maar de auto's moeten beter..in GTA 3 zijn ze veel ronder...dat lijkt meer op een echte auto...vind ik B)

hey dis leuk. hahahaha :D . En ik weet het voor 101% dat het GTA San Andreas word want dat staat ook op de officiele site van grandtheftauto

Ik vind Vice City zo helemaal perfect!

Alleen mag de stad wel wat groter..

San Andreas zal wel veel beter worden, maar ik denk dat Vice City voor mij de beste blijft!

Ik vind alles in Vice City goed, ik wacht wel op San Andreas.

  • 4 months later...

gebouwen mogen meer toegankelijk zijn, maar verder w8 ik lkkr af :D

ik vind de gebouwen vet slecht je kan bijna nergens in :angry:

  • 4 weeks later...

ik vind dat de gebouwen verbetert moeten worden zodat je overal in kan :puh:

Graphics, die vind ik niet al te goed!

Geef mij maar gewoon SA, na een tijdje ken je die VC sfeer wel...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.