Geplaatst: 8 mei 200619 jaren comment_411488 Hoi allemaal Uit verveling en frustratie ben ik begonnen met de Nederlandse vertaling van GTA San Andreas. Ik zie dat er alleen namen voor auto's zijn verandert, maar dat er geen Nederlandse versies zijn te downloaden. Daarom dacht ik, dan doe ik het maar! Dus nu ben ik American.GXT aan het veranderen in Nederlandse zinnen en woorden. Ik vind dat leuk om te doen en makkelijk. info versie 1.3 nog niet uit versie 1.2 nog niet uit -MAIN 100% -SUBMISSIES + CHALLENGES versie 1.1 MAIN 45% versie 1.0 MAIN 20% actuele versies Versie V1.1 kun je nu downloaden american.zip open de zip file en je hebt american.gxt kopieer deze file plaats het in; D:/programfiles/rockstargames/sanandreas/text vergeet niet de originele file te bewaren voor het geval je liever amerikaans hebt he! met dank aan: typhoon velaro froodooo Cobra Bewerkt: 10 mei 200619 jaren door cobra5656
Geplaatst: 18 juni 200618 jaren comment_443577 Probeer please niet de Missie namen te vertalen, want dat zag ik ook al bij Vice City. Toen had iemand bijvoorbeeld de missie: The Job (die bankroofmissie, BankJOB) vertaald in "De Baan" En ook niet plaatsnamen vertalen Ik ben ook al eens begonnen te vertalen, maar na een tijdje wordt het saai Maar succes jongens! Greetz, GTA Vice VIP Bewerkt: 18 juni 200618 jaren door GTA Vice VIP
Geplaatst: 13 augustus 200618 jaren comment_488077 Hey jongens.. Ik was idd ook al bezig met vertalen maar ik werd er een beetje gek van omdat alles door elkaar staat in de .gxt... Maar als jullie nog hulp nodig hebben, ik ben aardig in engels (ook in american-ghetto-taal ) Vraagje btw: Op welke manier vertaler jullie; "Yo, nigga, this shit is awesome!! You should try some too! Here.." strak vertaald: "Yo, neger, deze shit is geweldig!! Jij zou het ook moeten proberen! Hier.." of.. btj neger-achtig: "Ey bro, deze shit is dope!! Hier.. probeer.." of meer schelden ofzoiets..: "Ey goos, deze wiet is the best!! Check deze shit!!" Want als je op 10 verschillende manieren 1 spel gaat vertalen, is het tog een beetje minder van kwaliteit.. Post hier op wat voor manier je dit spel vertaald.. dan weet ik ook wat ik moet doen.. Of als ik hier niet meer reageer kan je ook emailen natuurlijk.. Spammers will be shot!
Hoi allemaal
Uit verveling en frustratie ben ik begonnen met de Nederlandse vertaling van GTA San Andreas.
Ik zie dat er alleen namen voor auto's zijn verandert, maar dat er geen Nederlandse versies zijn te downloaden.
Daarom dacht ik, dan doe ik het maar!
Dus nu ben ik American.GXT aan het veranderen in Nederlandse zinnen en woorden.
Ik vind dat leuk om te doen en makkelijk.
info
versie 1.3
nog niet uit
versie 1.2
nog niet uit
-MAIN 100%
-SUBMISSIES + CHALLENGES
versie 1.1
MAIN 45%
versie 1.0
MAIN 20%
actuele versies
Versie V1.1 kun je nu downloaden
american.zip
open de zip file en je hebt
american.gxt
kopieer deze file plaats het in;
D:/programfiles/rockstargames/sanandreas/text
vergeet niet de originele file te bewaren voor het geval je liever amerikaans hebt he!
met dank aan:
typhoon
velaro
froodooo
Cobra
Bewerkt: door cobra5656