Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

RonaldVC vs. Dizzee

Deze battle is afgesproken via msn. :)

Onderwerp: Freestyle

Size: max 500x150

design: Signature

Render: ja

Premade: nee

Animatie: nee

RonaldVC:

burnout55rm.png

Dizzee:

lotr8dm.jpg

Stemmen tot en met 13 mei!!

Succes Dizz, alhoewel ik denk dat ik het meer nodig heb. :puh:

BTW, voor de I.E. gebruikers, die ruimte onder sig van mij is transparant, niet grijs. ;) (pop-out)

Edited by RonaldVC

Featured Replies

Damn! Jullie maken het wel erg moeilijk om te stemmen!

Het is echt moeilijk kiezen aangezien het alletwee prachtige Designs zijn...

Over RonaldVC; Een prima Sig, en zeer origineel gemaakt... Je naam had eigenlijk best wel in de Sig zelf gemogen, bijvoorbeeld in het Rode vlak achter de auto.

Het is weer eens iets heel anders, en het is erg mooi afgewerkt.

Over Dizzee's Designs... Ook deze zier een kei goed uit, je hebt er mooie effecten in gestopt, en je tekst past mooi bij het onderwerp....

Ik vind het egt moeilijk kiezen, vooral omdat het 2 totaal verschilende onderwerpen zijn, maar ook omdat

de 2 Designs er gewoon prima uitzien..

Toch gaat mijn stem naar RonaldVC... Aangezien deze weer eens wat anders is, en erg origineel verzonnen is...

Ik denk dat het een spannende Battle gaat worden! Veel succes allebei nog!

WOoooooooh

Die 2 Experts Gaan er weer voor

Het is echt een moeilijke keuze

Maar Toch kies ik voor Dizzee

Die Van Hem Vindt ik beter

Ik kies voor RVC om de zelfde reden als Pyjamajas

Damn! Jullie maken het wel erg moeilijk om te stemmen!

Het is echt moeilijk kiezen aangezien het alletwee prachtige Designs zijn...

Over RonaldVC; Een prima Sig, en zeer origineel gemaakt... Je naam had eigenlijk best wel in de Sig zelf gemogen, bijvoorbeeld in het Rode vlak achter de auto.

Het is weer eens iets heel anders, en het is erg mooi afgewerkt.

Over Dizzee's Designs... Ook deze zier een kei goed uit, je hebt er mooie effecten in gestopt, en je tekst past mooi bij het onderwerp....

Ik vind het egt moeilijk kiezen, vooral omdat het 2 totaal verschilende onderwerpen zijn, maar ook omdat

de 2 Designs er gewoon prima uitzien..

Toch gaat mijn stem naar RonaldVC... Aangezien deze weer eens wat anders is, en erg origineel verzonnen is...

Ik denk dat het een spannende Battle gaat worden! Veel succes allebei nog!

Het is moeilijk om te stemmen maar uiteindelijk toch RonaldVC

Respect!

het was moeilijk om te kiezen maar het wordt toch RonaldVC want ik hou gewoon veel van auto,s

Ik stem voor Dizzee,

RVC, echt een prachtige signature hoor,

alleen die van Dizzee trekt met iets meer (niet doordenken).

En LOTR is waanzinnig!

Vote: Dizzee.

Dizzee

Die van RVC trekt mij niet zo.

Toen ik de signature's bekeek, was de stem voor mij al snel bekend. Ik stem op Dizzee omdat ik hem wat rustiger en mooier vind. RonaldVC, jou signature is redelijk drk. Vooral de achtergrond, ik weet niet dat het de brush is die naast jou persoon zit, maar ik vind hem te druk. Het lijkt heel slecht gebrusht, omdat het krasserig lijkt. Ik persoonlijk vind dat niet zo mooi, En dat de auto eruit steekt, vind ik eerlijk gezegt ook niet echt mooi. Dit doe je vaker valt mij op, en het is niet mijn smaak. Daarom stem ik ook op Dizzee, dit is meer mijn smaak. Het mens is er heel mooi ingezet, en zelf heb ik ook alle 3 de Lord of the Rings delen gezien. Ook vind ik de achtergrond mooi flitsend, dus vandaar de stem op Dizzee! :tu::klap:

  • Author
Toen ik de signature's bekeek, was de stem voor mij al snel bekend. Ik stem op Dizzee omdat ik hem wat rustiger en mooier vind. RonaldVC, jou signature is redelijk drk. Vooral de achtergrond, ik weet niet dat het de brush is die naast jou persoon zit, maar ik vind hem te druk. Het lijkt heel slecht gebrusht, omdat het krasserig lijkt. Ik persoonlijk vind dat niet zo mooi, En dat de auto eruit steekt, vind ik eerlijk gezegt ook niet echt mooi. Dit doe je vaker valt mij op, en het is niet mijn smaak. Daarom stem ik ook op Dizzee, dit is meer mijn smaak. Het mens is er heel mooi ingezet, en zelf heb ik ook alle 3 de Lord of the Rings delen gezien. Ook vind ik de achtergrond mooi flitsend, dus vandaar de stem op Dizzee! :tu::klap:
Ik heb geen brushes gebruikt in de signature hoor Ruurd. :) Alleen maar delen van de render en een hoop filters...

Tussenstand: Ronald 5 - 4 Dizzee.

Hmmm.... moeilijke keuze.

Ze zijn allebei erg mooi. :)

Uiteindelijk gaat mijn stem toch naar Dizzee. :)

RVC

Na lang denken.

Na lang nadenken stem ik toch voor Ronald. Hij is écht kei mooi, zoals die auto uit de sig komt is gewoon kei mooi gemaakt. Kutgw Ronald. :klap:

Hmmmm...... zeer moeilijke keus,maar ik ga toch voor RonaldVC, Ik houd veel van auto's en het plaatje is mooi afgewerkt.

Mensen die daadwerkelijk ook stemmen, en niet alleen maar in het topic zitten te kijken zijn hier blijkbaar ver te zoeken...

EDIT: Sorry als ik wat chagerijnig klonk, in mijn battles wordt er altijd zo weinig gestemd :puh:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.