Jump to content
Geplaatst:
comment_415133

Zijn er mods of zijn er gebouwen waar je na een missie s altijd in kan want onder de brug bij noord san fierro kun je er op het dak niet het gebouw meer in.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_415138
Zijn er mods of zijn er gebouwen waar je na een missie s altijd in kan want onder de brug bij noord san fierro kun je er op het dak niet het gebouw meer in.

Ja ik heb nog een mod, die kan je hier vinden. Veel plezier met spelen verder! :)

Geplaatst:
comment_415144

Ik heb nog wel een manier voor je:

Met deze truc kan je vanaf het begin al in vergrendelde gebouwen komen.

Doe dit:

Nadat het introfilmpje begint, moet je hem net zolang afspelen totdat je ziet dat de politieauto voor het spoor staat.

Voer nu de jetpack cheat in, en nadat het filmpje afgelopen is, zal je spawen bij het ziekenhuis.

Nu kan je in bijvoorbeeld: Jizzy's Pleasure Domes, Sindacco's Abbatoir en Crack Den.

Geplaatst:
comment_415528

Doe dit:

Nadat het introfilmpje begint, moet je hem net zolang afspelen totdat je ziet dat de politieauto voor het spoor staat.

Voer nu de jetpack cheat in, en nadat het filmpje afgelopen is, zal je spawen bij het ziekenhuis.

Nu kan je in bijvoorbeeld: Jizzy's Pleasure Domes, Sindacco's Abbatoir en Crack Den.

Nog een vraag hierover, ook al is het niet ontopic. Al die gebouwen waar je in kunt, staan die op de map????

Geplaatst:
comment_415600
ik denk dat ie bedoelt op de radar

Thomas Crown, bedoeld dat de gebouwen op de map (of de radar) zijn aangegeven. Dat zijn ze niet in het spel, je moet ze dus weten waar ze liggen. En de medewerkers van WiKiGTA proberen nu alle gebouwen op kaart te brengen, zodat je er makkelijk heen kunt rijden!

Geplaatst:
comment_415962

Doe dit:

cool gevonden!! :klap: maar hoe ben je in godsnaam op dat idee gekomen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.