Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

levendige stad

ik vind dat de stad levend moet zijn

dat je een muur kapot maakt en dat je dan over een dag terug komt en hij is onder bebouwing

  • Replies 172
  • Views 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Wat moe6ten we met dit topic of wou je in een ander topic plaatsen

*poging tot redden topic*

Laat ik het zo zeggen...

In de nieuwe GTA moeten meer peds (voetgangers enz) lopen...

Als je door een rood licht rijd moet de politie ook achter je aankomen

Als je een gebouw sloopt, moet ie niet meteen de volgende dag weer helemaal spik en span eruit zien (hoewel ik betwijfel of dit gaat gebeuren, het voegt niet echt waarde aan de game toe)

De psychics van de Auto's moeten bij elke verschilend zijn (net als bij Driver)

Nog meer mensen die weten hoe je de stad levendiger kan maken, en het realisme op kan krikken?

Maak een lijstje... :*D

Als dit een verkeerde poging was, vergeet dan wat ik heb gezegt

Als dit goed is, kunnen we de naam van t topic mischien omdope tot ''Realisme in GTA IV ? ''

Ik voel wel wat voor dit topic hoor!

Dat alles uitgebreid in bebouwing komt hoeft niet! Maar wel dat ze (R*) meer verschillende voetgangers maakt (soms zie je er drie dezelfde op een rijtje :bonk: ) en vooral meer werkzaamheden in het spel.

Soms is er wel een bouwplaats, maar er gebeurt vrijwel niks! Die moet (in een bepaalde speel periode) steeds mooier worden.

En de stad moet een soort sfeer uitademen, net als een echte stad!

Ook zie ik wel wat in goeie files, want een file in SA is nooit langer dan 10 auto's!

Ja, de stad kan in mijn ogen nog wel wat levendiger.

- Mensen die dingen weggooien (in prullenbak of op straat)

- Fietsen die op slot staan en tegen elkaar zijn geplaatst (moet natuurlijk wel doorknipbaar zijn met een betonschaar)

- Er wordt 'gewerkt' aan de wereld (je ziet stratenmakers straten aanleggen en bouwvakkers gebouwen repareren, die jij hebt vernietigd)

- Natuurrampen (Orkanen, vloedgolven, tornado's, vulkaan uitbarstingen, noem maar op)

Etecetera, etcetera...

Edited by LucasV

Hier is mijn lijstje:

- Mensen die wat eten, bijvoorbeeld kauwgom kauwen.

- Dat er wat aan de straten wordt gewerkt.

- Andere weereffecten...

Als je door een rood licht rijd moet de politie ook achter je aankomen

wel leuk mischien alleen ik denk wel dat dat behoorlijk irritand zal zijn :Y

dat je met een missie bezig bent en je bent iemand aan het achtervolgen

en dan moet je haast door rood rijden en dan komt de politie achter je aan

van mij hoeft dat niet :N

Ontopic...

- ik zou wel dat de politie iets realisticher moeten doen zoals dat ze je in de boeien slaan

en niet doodschieten of doodknuppelen

- en dat de mensen gaan hun huizen schilderen enzo

- overstromingen :puh:

- ook als je overde kop gaat met de auto dat er een duek in je dak zit

- en als kijhard tegen een vrachtwagen aan botst ( vrachtwagen als tegen licher )

dat je auto helemaal in de prak licht en dat je dood kan gaan

- ik zou ook wel willen dat je je auto kan uitzetten

- en dat je je lichten zelf aan en uit kan zetten

Edited by nick11123

Dat je dood kunt gaan als je met je auto botst lijkt me juist drie keer niks. Een beetje realisme is leuk, maar niet als de gameplay daar onder lijdt.

Zelfde voor geldt voor:

Als je door een rood licht rijd moet de politie ook achter je aankomen

Edited by Piet-Herr

Grand Theft Auto IV moet absoluut NIET de realisme benaderen, dit is nooit de bedoeling van Rockstar geweest en gaat hopelijk ook nooit de bedoeling worden.

Mischien niet maar het blijkt wel dat de ''consument'' meer behoefte heeft aan realisme...

Over dat door rood rijden, dit hoort gewoon bij het politie realisme vind ik...

Ik wil net als met True Crime, wanneer je een frontale botsing maakt dat je meteen sterft met je kop op de claxon, en Game Over! :)

LucasV

Beetje onverschillig niet, eerst loop je te verkondigen dat het wel wat levendiger kan...

- Mensen die dingen weggooien (in prullenbak of op straat)

- Fietsen die op slot staan en tegen elkaar zijn geplaatst (moet natuurlijk wel doorknipbaar zijn met een betonschaar)

- Er wordt 'gewerkt' aan de wereld (je ziet stratenmakers straten aanleggen en bouwvakkers gebouwen repareren, die jij hebt vernietigd)

- Natuurrampen (Orkanen, vloedgolven, tornado's, vulkaan uitbarstingen, noem maar op)

Veel van bovenstaande dingen zijn echt te realistisch, ik bedoel natuurrampen dat komt er echt niet in hoor...

En dan kom je nu met een berichtje waarin je zegt : ''Grand Theft Auto IV moet absoluut NIET de realisme benaderen, dit is nooit de bedoeling van Rockstar geweest en gaat hopelijk ook nooit de bedoeling worden.''

Make Up Your Mind ?!

ik wil als je op een flat een bom of meerdere plakt dat het dan ook echt stuk gaat mischien wel als je er door heen vlieg dot hij in stort dat je echt met een lege tank kan staan

Mischien niet maar het blijkt wel dat de ''consument'' meer behoefte heeft aan realisme...

Over dat door rood rijden, dit hoort gewoon bij het politie realisme vind ik...

Ik wil net als met True Crime, wanneer je een frontale botsing maakt dat je meteen sterft met je kop op de claxon, en Game Over! :)

LucasV

Beetje onverschillig niet, eerst loop je te verkondigen dat het wel wat levendiger kan...

- Mensen die dingen weggooien (in prullenbak of op straat)

- Fietsen die op slot staan en tegen elkaar zijn geplaatst (moet natuurlijk wel doorknipbaar zijn met een betonschaar)

- Er wordt 'gewerkt' aan de wereld (je ziet stratenmakers straten aanleggen en bouwvakkers gebouwen repareren, die jij hebt vernietigd)

- Natuurrampen (Orkanen, vloedgolven, tornado's, vulkaan uitbarstingen, noem maar op)

Veel van bovenstaande dingen zijn echt te realistisch, ik bedoel natuurrampen dat komt er echt niet in hoor...

En dan kom je nu met een berichtje waarin je zegt : ''Grand Theft Auto IV moet absoluut NIET de realisme benaderen, dit is nooit de bedoeling van Rockstar geweest en gaat hopelijk ook nooit de bedoeling worden.''

Make Up Your Mind ?!

Mijn reactie is helemaal niet onverschillig. De dingen die ik daarboven noem hebben niets te maken met realisme, maar gewoon dat de stad levendiger wordt. Ik wil niet dat je door rood rijdt, daardoor politie achter je aan krijgt, en alsvolgt een bekeuring krijgt, je maar één wapen kunt dragen, dat er tergend slome auto's rondrijden, dat je sneller dood bent, etcetera... Waarom? Dat lijkt me niet leuk. En uit wanproducten als The Getaway is dat gebleken.

Als je die mening niet deelt, begrijp ik eigenlijk helemaal niet wat jij nou zo leuk vindt aan de franchise, sterker nog; waarom jij hier nu op een Grand Theft Auto-fora vertoeft.

Edited by LucasV

Misschien ook wat willekeurige terroristische aanvallen? :)

Plots, zonder een of ander punt te oversteken, dat er plots een vliegtuig in een gebouw vliegt, dat het een paar uur later in elkaar stort, dat het maanden na elkaar, afgesloten is, met allemaal politie errond. Of gewoon zonder reden een auto die ontploft op een drukke plaats...

Zou het eigenlijk wel cool maken 8)

En als je met een tank tegen een muur of huis aanrijd dat dat dan kapot gaat. En als je door een huis gaat dat er dan mensen inzitten die zitten te eten bijvoorbeeld.

Dat Peds heel wat meer doen dan alleen maar doelloos rondlopen en tegen je schreeuwen.

Je moet ze ook echt bezig zien op bouwplaatsen of dat ze aan het grasmaaien zijn.Ook vind ik dat je ze bezig moet zien met spullen in hun auto laden en dergelijke,en dat stelletjes hand in hand lopen.

Maar het belangerijkste vind ik files en wat meer variatie aan auto's.

Als er bijvoorbeeld ergens een glendale rijd,rijden er alleen maar glendales.IK vind dat op ieder moment en op iedere plek een gevarieerd auto repetoir moet rijden niet overal dezelfde op en moment.

Mischien niet maar het blijkt wel dat de ''consument'' meer behoefte heeft aan realisme...

Over dat door rood rijden, dit hoort gewoon bij het politie realisme vind ik...

Ik wil net als met True Crime, wanneer je een frontale botsing maakt dat je meteen sterft met je kop op de claxon, en Game Over! :)

LucasV

Beetje onverschillig niet, eerst loop je te verkondigen dat het wel wat levendiger kan...

- Mensen die dingen weggooien (in prullenbak of op straat)

- Fietsen die op slot staan en tegen elkaar zijn geplaatst (moet natuurlijk wel doorknipbaar zijn met een betonschaar)

- Er wordt 'gewerkt' aan de wereld (je ziet stratenmakers straten aanleggen en bouwvakkers gebouwen repareren, die jij hebt vernietigd)

- Natuurrampen (Orkanen, vloedgolven, tornado's, vulkaan uitbarstingen, noem maar op)

Veel van bovenstaande dingen zijn echt te realistisch, ik bedoel natuurrampen dat komt er echt niet in hoor...

En dan kom je nu met een berichtje waarin je zegt : ''Grand Theft Auto IV moet absoluut NIET de realisme benaderen, dit is nooit de bedoeling van Rockstar geweest en gaat hopelijk ook nooit de bedoeling worden.''

Make Up Your Mind ?!

Mijn reactie is helemaal niet onverschillig. De dingen die ik daarboven noem hebben niets te maken met realisme, maar gewoon dat de stad levendiger wordt. Ik wil niet dat je door rood rijdt, daardoor politie achter je aan krijgt, en alsvolgt een bekeuring krijgt, je maar één wapen kunt dragen, dat er tergend slome auto's rondrijden, dat je sneller dood bent, etcetera... Waarom? Dat lijkt me niet leuk. En uit wanproducten als The Getaway is dat gebleken.

Als je die mening niet deelt, begrijp ik eigenlijk helemaal niet wat jij nou zo leuk vindt aan de franchise, sterker nog; waarom jij hier nu op een Grand Theft Auto-fora vertoeft.

Bepaalde punten die je opnoemt hebben wel degelijk met realisme te maken hoor...

Ik zeg ook niet dat je maar 1 wapen kan dragen, je kan sowieso nog een gun op je rug hebben maar dat terzijde zover hoeft het voor mij namelijk ook niet te gaan.

The Getaway (1) was zeker geen wanproduct, ok het was niet helemaal goed afgewerkt maar des al niettemin zat wel heel London erin inclusief wat echte auto's, Nou weet ik bijna cker dat Rockstar geen echte stad of auto's zou gaan gebruiken, maar ik vond het tof in The Getaway. Verder heb ik het niet gehad over ''sneller doodgaan'' behalve dan met die frontale botsing, dit voegt wel wat toe en lijkt me dus een leuk extra stukje aan realisme, over bekeuringen heb ik het ook niet gehad..., en dat zou sowieso niet werken in een game als GTA want je steelt gewoon geld en je bent zo weer rijk!

Ik vind de GTA franchise super omdat je kan kiezen, speel ik de missie's of veroorzaak ik totale mayhem, of ga ik gewoon een beetje rondrijden, of zorgen dat het leger achter me aankomt en dan kijken hoelang ik het volhoud. De vrijheid van GTA spreekt me dus aan, maar ik heb sowieso een weak spot voor free roaming games. Ik ''vertoef'' hier op een GTA forum omdat het me na 3jaar nog steeds niet verveeld, het is gezellig en soms zelfs leerzaam.

Ok om mijn opmerking uit de andere post aan te passen: ''Je reageerd naar mijn mening onverschillig''

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.