Jump to content

Pimp my Ride Q & A topic


Ruurd31

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    9

  • -Matthijs-

    7

  • Typhoon

    4

  • Puma

    4

Mag ik een koffie en een koekje? :)

Vraag: je mag niet gemodde auto's of velgen inzetten ofwel? Ik heb er nog wel een paar mooie^^, maar dat is wel wat gemeen tegen over anderen. Het moet gewoon met de orignele auto's en tuning mogelijkheden van GTA SA ofniet?

EDIT: ik zie nu net in dat andere topics dat je geen gemodde auto's mag gebruiken.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, die kans is er. Maar misschien heeft de één de Savanna met een andere paintjob. Of een andere wieldop, de stemmers zullen bepalen wie er doorgaat. Als iemand een inzending heeft gedaan, zet ik hem meteen in het Pimp my Ride topic. Als iemand anders dan dezelfde heeft, heeft hij pech. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! :$ Arjen, doe je ook mee? ^_^

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me ook af mag er ook zelf getunde originiele wagens? hier 2vb's van lowriders versies van me

maar die 2auto's van me zijn eigeenlijk niet originiele lowriders maar WAS normale wagens, mag dat? hier 2lowriders versies made by SWYV!

Caedy Cabbie en Krisler Rancher

ze zijn wel met originiele dingen (tuningdingen van originiele SA! (behalve de wielenvelgen van die Caedy Cabbie natuurlijk) enne als jij je afvraagt of die achterspoiler van die Caedy Cabbie wel originieel of niet, JA!! het is mengsel van de spoiler van Uranus en van Jester!

ik hoop dat het mag (dan natuurlijk zonder gemodde dingen hoor gelijk die Krisler rancher! (helemaal van originiele tuningspullen van SA)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat zijn geen Lowriders hé, de lowriders:

Lowriders

* Blade

* Remington

* Broadway

* Savanna

* Slamvan

* Tornado

* Voodoo

En in denk niet dat je gemodde dingen mag, gewoon 1 van die auto's dat is wel het eerlijkst.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn geen Lowriders, dus ze mogen in deze ronde ook niet meedoen. Tenslotte zijn het een soort gemodde wagens, dus het mag niet. Chek ook even in het andere topic: wat mag wel en wat mag niet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag alleen de standaard spullen uit het spel gebruiken, geen auto's en andere gedownloade pimpspullen!

Wat mag wel en wat mag niet?

Wat mag wel?

Zelf een auto uit de cathegorie zoeken.

Zoveel geld uitgeven als jezelf wilt.

Alles wat op je voertuig beschikbaar is, mag je erop zetten.

Wat mag niet?

Geuploade paintjobs in je spel zetten, of andere dingen. Je moet de standaart tune tools gebruiken die het spel beschikbaarstelt.

Andere auto's van andere cathegories gebruiken.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

dan ist geen echte pimp my ride sfeer hoor ;)

pimp my ride doen van andere wagens spullen mengselen en laten extreem tunen, en van wat jullie doen zijn gewoon saaie tuning, (SA is al jaar uit) en velen zouden wss bijna geen getunde SA originiele wagens gebruiken vrees ik hoor (zelfs ben ik al echt beu van de beperkte tuning van originieel want weinig keuzes en als jij wilt allemaal erop en eraan dan is veel meer leuker vind ik persoonlijks!

Link to comment
Delen op andere websites

het is echt niet moeilijk om zoiets te maken en daarna te showen, ik gebruik Zmod en de auto importeren en daarna dingen eropzetten en daarna exporteren

maar voor nOObs is het niet eerlijk tsja maar dan doe ik niet mee (pimp my ride is eigenlijk van totaal veranderde wagen en niet van gewone tuning winkel he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

het is echt niet moeilijk om zoiets te maken en daarna te showen, ik gebruik Zmod en de auto importeren en daarna dingen eropzetten en daarna exporteren

maar voor nOObs is het niet eerlijk tsja maar dan doe ik niet mee (pimp my ride is eigenlijk van totaal veranderde wagen en niet van gewone tuning winkel he ;)

Je moet maar zelf weten of je meedoet of niet, als we allemaal gaan downloaden zou dat niet echt eerlijk zijn. De één weet een hele goeie site om spullen vandaan te halen en de ander weet er geen één. Zo houden we het mooi eerlijk, iedereen heeft nu keuze uit dezelfde spullen en dat vind ik eerlijker en leuker!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...