May 18, 200619 yr hey allemaal ik heb een vet spel gevonden voor de genen die hem nog nog niet kenden Ray Deel 1 Ray Deel 2 het is gewoon en beetje klikken en de goede dingen kiezen.
May 18, 200619 yr phoee moet wel lang laden zeg. even kiujken of het wat is hij kan iig nooit de kwaliteit van vc hebben EDIT: alleen de kleren zijn van vc Edited May 18, 200619 yr by advancegta
May 18, 200619 yr phoee moet wel lang laden zeg.even kiujken of het wat is hij kan iig nooit de kwaliteit van vc hebben EDIT: alleen de kleren zijn van vc doh dat is logish en hij is naar een paar seconde geladen
May 18, 200619 yr wel een geinig speletje alleen de kleren zijn van Vice City en dat muziekje wat je in dat huis hoort dat is dat lied wat je ook in het ocean view hotel hoort alleen hij is versneld.. in Ray 2 daar hebben ze ook de lettertype van Vice City gebruikt en heet het Dice City ofso wel grappig Edited May 19, 200619 yr by nick11123
May 18, 200619 yr Een vriend van mij had dit al n's laten zien, het is wel een grappig online spelletje om te doen!
May 18, 200619 yr Als ik op link 1 drukt krijg ik die missie dat je dat meisje moet redden, als ik op link 2 druk krijg ik dezelfde.
May 18, 200619 yr Het is wel een leuk spel. Ik heb ze alle twee uitgespeeld. Ik vond het zeer zeker op Vice City lijken.
May 19, 200619 yr Als ik op link 1 drukt krijg ik die missie dat je dat meisje moet redden, als ik op link 2 druk krijg ik dezelfde. jaah ik heb precies hetzelfde maar het is echt een leuk spel
May 19, 200619 yr Als ik op link 1 drukt krijg ik die missie dat je dat meisje moet redden, als ik op link 2 druk krijg ik dezelfde. jaah ik heb precies hetzelfde maar het is echt een leuk spel Heb ik ook, met DEZE link zie je allebij de Ray spellen
hey allemaal ik heb een vet spel gevonden
voor de genen die hem nog nog niet kenden
Ray Deel 1
Ray Deel 2
het is gewoon en beetje klikken en de goede dingen kiezen.