Jump to content
  • Reacties 36
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_419943

omdat je afbeelding niet deelbaar is door 4 (lengte en breedte)

omdat de som van de lengte en breedte niet deelbaar is door 2

dit los je op door bijvoorbeeld afmetingen te gebruiken van:

64x64

128x128

64x128

128x256

256x256

256x128

enz enz enz

dit zijn dus allemaal getallen in de tafel van 2!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_419965

Oké tnx gelukt.

Volgend Probleem :

Blaster27 zegt het volgende :

Je kopieert de bestaande IPL en IDE

En dan zieje bijhem staan :

LANDSCAPE.ipl en LANDSCAPE.ide

Bijmij staat dit :

iplide6yg.jpg

Vraag : Welke IPL en IDE moet ik selecteren en kopieren?

Want ik heb staan :

IPL's

cull.ipl

paths.ipl

IDE's

generic.ide

Loods.ipl en loods.ide mogen weg.

Bewerkt: door Nicsan

Geplaatst:
  • Auteur
comment_420017

Maar blaster27 zegt dat je ze moet kopieren.

Nu ist de vraag : de welke moet ik kopieren aangezien ik 2ipls en 1ide heb?

Toch bedankt voor de reactie.

En later in de tut word de gta_vc.dat aangepast :).

Bewerkt: door Nicsan

Geplaatst:
  • Auteur
comment_420122

Oke zal ik doen.

Maar nu hij ingame staat.

Maar dit zijn zn properties :

datamoomapper7lh.jpg

Dit is hij in MooMapper:

objectmoomapper2to.jpg

Hij heeft niet dezelfde texture als in 3dsmax door bovenstaand probleem(afmetingen bitmap).

Is dat het probleem?

Bewerkt: door Nicsan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.