Geplaatst: 20 mei 200619 jaren comment_419935 Hallo. Ik ben nu nogmaals de tutorial van Blaster27 aan het volgen. Ik zit aan het gedeelte let de TXDBuilder. Als ik mijn BMP wil adden dan komt deze fout tevoorschijn. Bron: http://img301.imageshack.us/img301/6328/txdbuilder5zq.jpg Hoe kan ik dit voorkomen?
Geplaatst: 20 mei 200619 jaren Auteur comment_420273 Ik heb de dff geimport en daar zit het probleem . Hoe kan die nu gemakkelijk zonder veel te doen vervangen?
Geplaatst: 20 mei 200619 jaren comment_420288 Ik snap je niet helemaal, maar je kan gewoon de dff in de gta3.img vervangen door een goede dff. Bewerkt: 20 mei 200619 jaren door Wazuup
Geplaatst: 20 mei 200619 jaren Auteur comment_420292 Raar ik weet nochtans honderd procent zeker dat ik box.dff maar 1 keer heb toegevoegd , en hij staat er 4 maal in multiimg ?
Geplaatst: 20 mei 200619 jaren comment_420580 ik vint het al heel erg kap dat je een box in gta heb dat kan ik al niet maar ik denkt dat ik weet warom u geen textures heb op je model heb je de textures toe toegevoegt in moo mapper ??
Geplaatst: 20 mei 200619 jaren Auteur comment_420626 Ik heb nog een vraagje : Ik ben nu in moomapper aan het appearencen met mn box. Nu zie ik dit : Bij Validation zie je 1 not found en 3 found. Degene die niet word gevonden is : Correct model in name Hoe kan ik hem wel vinden? Tnx .
Geplaatst: 20 mei 200619 jaren comment_420764 volgens mij gewoon de naam van de dff, of dit is je .col (de collision in de .col moet dezelfde naam hebben als de model; box)
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren Auteur comment_420874 Jah , i knw maar mijn TXD , DFF en COL hebben allemaal de naam box. Dus... Kan iemand anders me soms verderhelpen?
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_420878 als je je col opent in colleditorII, dan moet de naam van het tabje met de model hetzelfde zijn als de dff
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren Auteur comment_420892 Dit is wat ik nu heb ingame: Pffff. Ik zal uw tip even proberen met de ColEditor . EDIT In de COLeditor ziet hij er uit als een box dus dat is geen probleem denk ik . EDIT2 Kheb de .dff nu terug geimport in 3dsmax en daar zit weeral het probleem denk ik. Wat kanik nu nog allemaal doen? Bewerkt: 21 mei 200619 jaren door Nicsan
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421273 Ik heb nog een vraagje :Ik ben nu in moomapper aan het appearencen met mn box. Nu zie ik dit : Bij Validation zie je 1 not found en 3 found. Degene die niet word gevonden is : Correct model in name Hoe kan ik hem wel vinden? Tnx . Dan komt de naam van je DFF in de img niet overeen met de DFF naam in de IDE. Maar wat is het probleem bij je laatste plaatje ?
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren Auteur comment_421278 Kijk , dit is mijn IDE file : objs2000, box, box, 1, 300, 0 end tobj end path end end En dit mijn IPL file : inst2000, box, -395.836, -531.492, 14, 0, 0, 0, 0, 0, -3.34957E-008, 1 end cull end Kan het daaraan liggen? En ik heb mn IMG nog even gecontroleerd , box.dff staat er echt in. Het probleem met het laatste plaatje is het volgende , normaal is het een box en ik zie alleen de voorkant van die box. Bewerkt: 21 mei 200619 jaren door Nicsan
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren Auteur comment_421284 Box.dff ik heb het nogmaals gecheckt dusja. Tis raar
Geplaatst: 21 mei 200619 jaren comment_421443 Oke, je zegt dat je denkt dat het probleem zit in de dff omdat je die hebt geimport in 3ds. Waaruit kon je opmaken dat daar de fout zit?
Hallo.
Ik ben nu nogmaals de tutorial van Blaster27 aan het volgen.
Ik zit aan het gedeelte let de TXDBuilder.
Als ik mijn BMP wil adden dan komt deze fout tevoorschijn.
Bron:
http://img301.imageshack.us/img301/6328/txdbuilder5zq.jpg
Hoe kan ik dit voorkomen?