Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Giorgo Vs Matiscus

Featured Replies

Ik ga. :)

  • Author

Ok, is goed.

Waneer kan je hem inleveren ?

Morgenavond. Want ik heb nu teveel werk. :-(

EDIT:

Hier is hij dan, het was echt een lelijk plaatje om te tunen (qua kwaliteit).

Ik heb veranderd:

- Getinte ruiten

- Kleur veranderd.

- Kentekens weg gewerkt.

- Koffer toegewerkt.

- Dubbele uitlaat gestoken.

- Nummerplaat in bumper verwerkt.

  • Author

Matiscus

post424611484088115oa.jpg

Giorgo

bmwm3lookpt3zp.png

Inderdaad was het een plaatje met slechte kwaliteit.

Stem voor Giorgo die van Matiscus ziet er wat te blauw uit...

Het lijkt erop dat G er meer aan heeft gedaan dus vandaar.. :)

Mijn stem gaat naar matiscus.

Niet zozeer omdat het eindresultaat zo geweldig is maar meer omdat daar meer aandacht aan besteed is.

Matiscus:

+ Het kenteken is erg mooi weggewerkt.

+ En de uitlaten passen er erg mooi bij.

+ De lampen passen er mooi bij.

- Misschien iets te blauw.

- Ik vind het kenteken niet echt mooi, misschien had je een nederlands kenteken kunnen nemen mete de goede kleuren.

Giorgo:

+ Carbon is echt super goed gelukt.

+ De spoiler is ook mooi gelukt.

- Er is niet zoveer aan veranderd.

- De uitlaat is niet zo mooi afgewerkt.

Stem: Matiscus

Keep it up.

ik stem maticus alleen jammer dat je geen spoiler heb maar toch stem ik op jou een 9

Matiscus

Omdat ik bij Giorgo die 2 verschillende Kleuren niet mooi vind.

Ik stem Giorgo

+ Rode kleur is mooi

+ Goed Carbon effect

+ Vleugel

- Uitlaat hangt niet mooi, meer er los opgeplaatst

- de rode kleur van de lampen is te dof

Matiscus

+ Dubbele uitlaat is goed gelukt

+ Lampen geven een mooi effect

+ getint glas is leuk

- Blauwe kleur is te mat

- nummerbord past niet bij de rest

Mijn stem gaat naar: Matiscus, omdat hij volgens mij meer eraan gedaan heeft, de auto van Giorgio is misschien wel wat mooier, maar volgens mij zitter er niet zoveel veranderingen tussen het origineel en de nieuwe.

Ik denk dat jullie beter ook de originele foto erbij hadden moeten posten, dat zou het stemmen wat makkelijker maken :Y

ik stem op Giorgio Mede omdat hij er een spoiler op heeft gezet.

Mastaucius heeft zijn auto er niet mooier op gemaakt door die blauwe kleur. Maar hij heeft het nummerbord en de uitladen mooi gemaakt

Giorgio, heeft goede een kleurencombinatie. Maar voor mijn gevoel heeft hij er niet zoveel aan gedaan, net wat bling zei.

Maar mijn stem gaat naar Giorgio

  • Author

Even een reactie tussendoor..

Niet veel voor gewerkt ?

Ik heb er 2 dagen aan bezig geweest.

Weet je hoe moeilijk het is om die spoiler zo te vinden ?

Die achterlichten heb ik ook helemaal uitgeknipt...

Edited by Giorgo

Nou ik stem op Giorgo..

Hij heeft de achterkant heel erg mooi gemaakt

En Hij heeft ook de kleur goed gemaakt

Dus darrom krijgt hij van mij een stem

Giorgo

+ Rode kleur is goed

+ Carbon goed gelukt.

+ Vleugel

- Nummerplaat.

- Als je goed kijkt zie je dat de vleugel een beetje over de kofferbak hangt.

Matiscus

+ Dubbele uitlaat :klap: .

+ De Lampen

+ Het getinte glas is goed gamaakt.

- Mischien net iets te blauw.

- Nummerplaat is NL :-( . Nee, grapje :puh: , niet echt realistisch :clown: .

Stem:

Matiscus _O_

Greetz :sigaar:

ik vind die van giorgo veel mooier afgewerkt met de spoiler en zo .

die van maticusvan ik iets te blauw maar ook heel mooi .

Mijn stem gaat naar giorgo

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.