Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

South Park

Hey iedereen :cya:

Ik heb net op The Box weer South Park gekeken, sinds kort ben ik dat gaan kijken, en ik vind het echt helemaal te gek :puh:

Net was een aflevering over dat Cartman dacht dat ie een geest was :puh:

Meer info over South Park hier klikken

Wat vinden jullie van South Park?

  • Replies 222
  • Views 18.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • HeTrumpedUs.com

  • Zeker mooi dat Tray Parker en Matt Stone de hak nemen met die con man die in het witte huis is geplaatst. Was niet de sterkste aflevering omdat ik het wat gepropt vond overkomen qua verhaal, maar zet

Posted Images

Featured Replies

Net de nieuwe aflevering gekeken. Vind 'm niet echt zo speciaal. Heeft wel z'n momentjes, maar het is een standaard. 13 jaar uitzenden is lang, heel lang.

Ik vind South Park, na de Simpsons, de beste tekenfilm serie ooit gemaakt :)

  • 2 weeks later...

Over 2 dagen loopt het seizoen alweer ten einde. Heel kort seizoen. Meestal gingen ze wel door tot diep in december. Maar hopen dat deze aflevering de vorige goed maakt, die was echt bagger.

Meestal gingen ze wel door tot diep in december.

Neehoor, de 2e helft van de seizoen begonnen in oktober, elke halve seizoen heeft zo'n 7 afleveringen, dus 'maar' 7 weken.

Over 2 dagen loopt het seizoen alweer ten einde. Heel kort seizoen. Meestal gingen ze wel door tot diep in december. Maar hopen dat deze aflevering de vorige goed maakt, die was echt bagger.

Al sinds (Uit me hoofd) Seizoen 11 of 12 zijn er maar 14 afl. per seizoen. Kerst-afleveringen zitten er niet meer echt in.

En ja dat bagger kan ik wel mee eens zijn. Veel afleveringen waren gewoon niet leuk meer (of wel leuk maar ik had daar dus het gevoel bij van OUD nieuws.)

Maar ik geef toe

Margaritaville, Redelijk leuk.

Fishsticks, We kunnen allemaal wel lachen om de gay fish joke (Bij mij in de klas tenminste)

Fatbeard, Ook erg grappig Typisch cartman.

Kijk en voor de eerste helft zijn ze allemaal wel redelijk leuk.

Maar na de Mid-season break ging het bergafwaarts.

Toen vond ik nog alleen maar 'Whale Whores' leuk. En Dancing with smurfs was ook wel ok. Maar al die andere waren echt :N

Hopen dat seizoen 14 wat beters brengt.

Dancing with Smurfes was weer saai. Echt ver onder hun niveau, maar Pee is weer de geniaalste van het seizoen. Zo geweldig :schater: Misschien vinden jullie het niet, omdat het echte engelse woordgrappen zijn. Je moet echt goed die taal kunnen om 'm te snappen. Maar ik vind 'm echt hilarisch. Ze hadden het nog over op Radio 538 vanmiddag. Lieten ze het stukje horen van wanneer Cartman Pokerface zingt. Die kerel lag helemaal in een deuk :7

Dancing with Smurfes was weer saai. Echt ver onder hun niveau, maar Pee is weer de geniaalste van het seizoen. Zo geweldig :schater: Misschien vinden jullie het niet, omdat het echte engelse woordgrappen zijn. Je moet echt goed die taal kunnen om 'm te snappen. Maar ik vind 'm echt hilarisch. Ze hadden het nog over op Radio 538 vanmiddag. Lieten ze het stukje horen van wanneer Cartman Pokerface zingt. Die kerel lag helemaal in een deuk :7

Nee hier ben ik het totaal mee eens.

Alleen whale whores en Pee waren denk ik van het 2e deel de beste afleveringen. Die andere gaven mij een beetje het gevoel van ze nemen dingen van oude afleveringen, stoppen die in 1 en hopen op het beste.

  • 15 years later...

Zeker mooi dat Tray Parker en Matt Stone de hak nemen met die con man die in het witte huis is geplaatst. Was niet de sterkste aflevering omdat ik het wat gepropt vond overkomen qua verhaal, maar zet wel goed de toon naar hopelijk meer goede afleveringen die gaan komen.

Mooi dat het niet alleen de draak stak met Trump maar vooral ook met de vele Amerikanen die in de naam van Christus mensen uitsluiten en enkel aan zichzelf denken 🤔

Dit stukje vond ik dan ook sterk:

Ik vond het een geweldige aflevering, kan niet wachten op de resterende 49 epidodes, vooral vanwege dit stukje schater :

Spoiler

Screenshot_20250727-075003~2.png

38 minutes ago, Joriz said:

Mooi dat het niet alleen de draak stak met Trump maar vooral ook met de vele Amerikanen die in de naam van Christus mensen uitsluiten en enkel aan zichzelf denken 🤔

Hoewel dat zeker waar is, gaat de aflevering en specifiek deze scene meer over de deal tussen Paramount en Trump en z'n recente aanvallen op de media. Plus het feit dat de episode een dag na het tekenen van de deal uitkwam. 7

"When South Park’s parents protest to Trump that they don’t want Jesus in schools, and Trump threatens to sue them for $5bn, Jesus begs them to settle with the president."

“I didn’t want to come back and be in the school, but I had to because it was part of a lawsuit and the agreement with Paramount,” Jesus says through gritted teeth.

“You guys saw what happened to CBS? Well, guess who owns CBS? Paramount. You really want to end up like Colbert? You guys got to stop being stupid … He also has the power to sue and take bribes and he can do anything to anyone. It’s the fucking president, dude … South Park is over.”

Een artikel van The Guardian gaat er wat dieper op in en geeft wat meer uitleg en achtergrondinformatie.

South Park is terug met een bang. klap

  • 1 month later...

Was weer een geniale aflevering. Veel creativiteit en mooie woordspelingen. Toch knap hoe Southpark relevant blijft.

Dit seizoen zijn de aflveringen wel echt duidelijk aan elkaar verbonden. Al is de plotlijn met de kinderen wel redelijk op zichzelf staand van de langer lopende Trump plotlijn.

Vond deze aflevering een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.. Wss ook omdat ik geen idee had wat een Labubu is, m'n vrouw wist het wel en kon tekst en uitleg geven. 7 Vond de referenties naar Woke van City Wok dan wel weer Leuk gevonden. Ik hoop day ze Trump weer meer op de hak nemen in de volgende aflevering.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.