Jump to content
  • Reacties 217
  • Bezichtigingen 15.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1012964
Ik vond south park eerst wel grappig,maar nu is het dood saai.

Gewoon even een simpele vraag: Waarom?

Nou het is echt allemaal het zelfde watik ik zie en,ja er is gewoon geen lol meer aan.
Geplaatst:
comment_1013365
Ik vond south park eerst wel grappig,maar nu is het dood saai.

Gewoon even een simpele vraag: Waarom?

Nou het is echt allemaal het zelfde watik ik zie en,ja er is gewoon geen lol meer aan.

Ik vind South Park juist geweldig omdat het altijd van die gekke dingen verzint. Er wordt niet eens zoveel 'gerecyceld' zoals jij beweert. Of vind jij dat je de personages wel vaak genoeg gezien hebt?

Geplaatst:
comment_1013639

het is soms wel leuk enz maar soms gaat het een beetje te ver want dan zorgt cartman dat 2 ouders van een pestkop door iemand wordt doodgeschoten en daarna zaagt hij die ouders in stukken om hun daarna als chili voorteschotelen aan hun zoon die die chili nietsvermoedend opeet. dat is geen humor meer.

ook die steve erwin aflevering en die aflevering van dat kind dat aan kanker doodgaat vond ik te ver gaan.

dus ik kijk soutpark niet zo vaak het is tog alleen maar geweld en een hoop gescheldt.

Bewerkt: door powerpats

Geplaatst:
comment_1020241

Ik vind het vaak te ver gaan m.b.t. op ziektes , Schelden , Geweld... Ik vind 't een vergelijking met The Simpsons of met Family Guy maar daar zit geen geweld/schelden etc in. Ik vind het vaak over onnozele dingen gaan... :N

Geplaatst:
comment_1020727
dus ik kijk soutpark niet zo vaak het is tog alleen maar geweld en een hoop gescheldt.

er zijn maar een paar afleveringen waarbij het zo ver gaat en daarom kijk jij de hele serie niet ? zonde, miss eens verder kijken dan je neus lang is want er zit veel meer in.

@ hierboven in the simpsons en family guy geen geweld??

Bewerkt: door Plantebak

Geplaatst:
comment_1021407

er zijn maar een paar afleveringen waarbij het zo ver gaat en daarom kijk jij de hele serie niet ? zonde, miss eens verder kijken dan je neus lang is want er zit veel meer in.

In Southpark is alleen maar geweld en gescheld. Het is niet de ene aflevering of er komt wel weer een andere aflevering met geweld / gescheld. Bij FG is 't gewoon droge humor , Soms een scheldwoordje maar niet met nare gevolgen.

Bij The Simpsons heb ik bijna geen geweld gezien maar als die er zijn zal ik zeker m'n reden veranderen. :Y

Geplaatst:
comment_1021457

In Southpark is alleen maar geweld en gescheld. Het is niet de ene aflevering of er komt wel weer een andere aflevering met geweld / gescheld. Bij FG is 't gewoon droge humor , Soms een scheldwoordje maar niet met nare gevolgen.

Bij The Simpsons heb ik bijna geen geweld gezien maar als die er zijn zal ik zeker m'n reden veranderen. :Y

Fuck wordt gecencoreerd in southpark dus lijkt me sterk dat je geschokeerd wordt daarvan maar goed, family guy zit wel cker geweld in...

zo zinloos als het maar kan eigenlijk :

http://nl.youtube.com/watch?v=KjQwLCC9_2w

en bij simpsons wordt bart bijna elke aflevering dood gewurgd door zijn pa om niets...

Geplaatst:
comment_1026725

southpark is de beste cartoon ever :dans: :dans: :dans::tu: :tu: :tu: Ik kan niet w8ten tot ze verder gaan met season 12..

En van dat gescheld enzo boeit me helemaal nix.. het is daarom juist grappig en als je daar niet tegen kan moet je het gewoon niet kijken.. dan kan je beter naar andere dingen kijken. vind ik. en ik vind dan ook niet dat je heel south park dan maar moet afkraken want ieder heeft zo zijn eigen smaak. Zo vond ik hans teeuwen ook een hele goede caberatier (of hoe je het ook schrijft dan) en er zijn ook genoeg mensen die hem juist niet grappig vinden en hem dan helemaal gaan afkraken. dan denk ik van Jah waarom kijk je er dan ook na als je toch niet van die humor houd ;)

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.