May 25, 200620 yr Lijken de eerste en de 2de keuze niet een beetje op elkaar? Ik heb uit bescheidenheid maar 2 gestemd.
May 25, 200620 yr Ja ze lijken op elkaar, maar dan zijn ze dat nog niet. Ik heb ook op de 2de gestemt. Vroeger wist ik er wel echt alles over. Ik wist alle bugs, easter eggs, noem maar op. Maar ik speel tegenwoordig niet veel meer dus ik ben wat dingen vergeten.
May 25, 200620 yr Ik ben een Grote GTa Kenner Ik kijk altijd naar wikigta Voor informatie kijk ik altijd daar
May 25, 200620 yr Ik ben een Grote GTa KennerIk kijk altijd naar wikigta Voor informatie kijk ik altijd daar Lijkt me eerder dat je minder weet omdat je daar steeds kijkt =/ . Overigens lijkt het me een beetje arrogant om over jezelf te zeggen dat je een grote GTA kenner bent, je kan nou moeilijk over jezelf oordelen, niet?
May 25, 200620 yr Ik weet somige dingen wel goed. En somige weer niet. Dus een beetje tussen de eerst 2 keuzens in.
May 25, 200620 yr Ik heb op het 2de gestemd.Ik vind dat ik best wat van gta weet want het is 1 van mijn grootste hobby's.Als ik dan moet zeggen van welke gta's ik veel weet kies ik Gta VC en Gta Advance.
May 25, 200620 yr Ik heb ook op de 2e gestemd, ik vind dat ik ook best wel veel weet over GTA. Vooral over GTA Vice City. Het grootste gedeelte van de gesprekjes uit de cutscenes van Vice City ken ik uit mijn hoofd. Ik kan dan altijd meepraten met ze (zonder de ondertiteling dan aan te zetten) Over San Andreas weet ik ook wel redelijk veel, maar niet zoveel als over Vice City. Ik ken wel alle missies enzo uit mijn hoofd, maar hierbij ken ik niet alle gesprekjes uit de cutscenes uit mijn hoofd Edited May 25, 200620 yr by Bling
May 26, 200620 yr Author Lijken de eerste en de 2de keuze niet een beetje op elkaar? Ik heb uit bescheidenheid maar 2 gestemd. Alles en veel is niet hetzelfde
May 26, 200620 yr Ik weet bijna alles ik heb heel vaak het spel uitgespeeld en ik heb wikigta vaak doorgelezen (wat er nu allemaal al is)Dus stemde ik op alles nouja bijna alles.
May 26, 200620 yr ik weet er vrij veel over maar ik ben geen expert, ik ken wel bijna elk steegje en straatje, verder ken ik alle auto`s en kan goed vliegen, ik heb het spel op de ps2 ik wil hem op de pc kopen maar deze pc die ik nu heb is erg slecht!
May 27, 200620 yr weet er wel veel van of als het gaat over dingen van mode zoals txd en een nieuwe map maken de rest ben ik aan het leren heel rustig aan een auto,s inzetten kan ik ondertussen heel goed zelfs
May 27, 200620 yr Alles durf ik niet te zeggen want er zal vast wel iets zijn dat ik niet weet. Maar toch weet ik best veel erover.
May 27, 200620 yr Gaat/beetje. Door op WikiGTA te kijken leer je best veel, en het is erg handig voor missies. Alleen zelf dingen verkennen, en veel spelen help denk ik ook om je kennis uit te breiden.
Ik weet niet echt zoveel van GTA, maar wel een beetje.