Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Browserfix omtrend "Access Violation"

Mocht je nu of in de toekomst last hebben van de popups met "Access Violation" alhier een fix: klik

Na het downloaden een kwestie van je huidige samp.exe vervangen door diegene die je net gedownload hebt (te vinden in je gtasa directory).

Featured Replies

Azer, je download doet het niet. WinRar kan het om één of andere reden niet goed uitpakken. Ook als ik het van de officiële sa-mp site dowload, gaat het niet. En de 100 keer op enter drukken methode werkt ook niet; de foutmeldingen gaan wel weg, maar sa-mp start niet op.

Edit: Laat maar, ik heb het al van een andere (Franse) site gedowload. Die download doet het wel.

Edited by Flying Dutchman

  • 3 weeks later...

Mij lukt het ook niet, mijn problemen:

- Als ik via www.sa-mp.com de file download dan krijg ik van die pop-ups.

- Als ik hem door het bovenstaande bestand wil vervangen zegt hij dat het een ongeldig bestand is.

- Ik heb wel een SA:MP debug ding ofzo als ik die open dan sta ik alleen in SA zonder ammo zonder geld etc.

Heeft iemand een oplossing? :?

  • Author

Je hebt zeker weten de exe die in het zipbestand zit over de bestaande exe (in je gta:sa directory) heengeschreven?

Edited by Azer

De eerste keer wel ja, toen kwamen die iri pop-ups weer, maar ik heb gewoon:

- samp.exe verwijdert.

- het bestand in 1e post in dezelfde map gezet, voor de rest niks.

Wat moet ik dan doen?

Bedankt net wat ik nodig had.

_O__O_

  • Author
De eerste keer wel ja, toen kwamen die iri pop-ups weer, maar ik heb gewoon:

- samp.exe verwijdert.

- het bestand in 1e post in dezelfde map gezet, voor de rest niks.

Wat moet ik dan doen?

dat hoort te werken.

En als ik dat heb gedaan wat dan?

  • Author
En als ik dat heb gedaan wat dan?
heropen of open je samp.exe

Bedankt Flying Dutchmen, het is gelukt.

Ik heb van een franse site hem gedownload en nu doet hij het.

Ook jij bedankt Azer, miss. was het met jou manier ook gelukt. ;)

Wat moet je doen om hem van de franse site te downloaden:

- Ga naar:

http://www.gta-mania.com/downloads/index.p...gory&id=432

- Druk op de vijfde van onder, 'Browser Fix Patch'

- Druk op Telecharger

En download hem, veel plezier ermee :cya:

Edited by Grove St.

  • Author

de link die ik geef is de officiele downloadlink ;) (zal dus zeker werken).

En nu dan? (klikbaar :*D )

Die error krijg ik dus als ik het bestand probeer uit te pakken...

EDIT: Laat maar, hij doet het al.......

Edited by Alexy

  • 2 weeks later...

ik hep dat mappie gedownload maar ik kan 'em niet uitpakken hij zegt steeds van dat het mapje is beschadigd of ongeldig is :? enne grove st. je link doet het nie

  • Author
ik hep dat mappie gedownload maar ik kan 'em niet uitpakken hij zegt steeds van dat het mapje is beschadigd of ongeldig is :? enne grove st. je link doet het nie
probeer deze link: http://f3llah1n.eyebro.ws/browser-fix-01b.zip
  • 1 year later...
Mocht je nu of in de toekomst last hebben van de popups met "Access Violation" alhier een fix: klik

Na het downloaden een kwestie van je huidige samp.exe vervangen door diegene die je net gedownload hebt (te vinden in je gtasa directory).

Mijn probleem heeft dit ook aleen zodra ik SA:MP opstart doet alles het zodra ik speel alles ok, als ik het spel afsluit alles werkt goed, maar sluit ik SA:MP af dan krijg ik duizende pop ups met: Acces violation adress 00000000. read of adress 0000000. en daarna erboven op Acces violation at adress 004CC706 in module 'samp.exe' Read of adress 00000014. en ik heb die patch gedownload maar het helpt nie... ik heb thuis vista premium 2048 MB geheugen en 160 GB ram een Nvidia Ge Force go 8400 Gt zou het mischien daar aan liggen?

plz help me ff (of mischien omdat ik een gedownloaded GTA heb) njah ik hoor het wel ltrz!

plz help me ff (of mischien omdat ik een gedownloaded GTA heb) njah ik hoor het wel ltrz!

Sorry, wij mogen je niet helpen omdat jij een illegale versie van Gta hebt.

GrondRegels:

  • Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)
  • .....

Edited by =>Sandra<=

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.