Jump to content
Geplaatst:
comment_425777

header3tl.jpg

inleiding0qc.jpg

Met toestemming van .Levi. is dit toernooi opgestart!

Vragentopic

Welkom bij het Mysterie van San Andreas! Wil je helpen om het op te lossen? Geef je dan nu snel op voor het San Andreas Mysterie Toernooi, en help de verloren objecten, posters en dergelijke terug te vinden!

Oftewel, wil je meedoen aan een spannend toernooi, waarin je objecten, posters en dergelijke moet zoeken? Geef je dan nu op!

info4iq.jpg

Het is de bedoeling dat je met je foto-camera in de aanslag in San Andreas op zoek gaat naar verschillende objecten in San Andreas. Er kunnen maximaal 20 personen meedoen aan dit toernooi, dus geef je snel op door een PB te sturen naar Froodooo. In elke ronde zijn er, als er bijvoorbeeld 20 personen meedoen, 15 objecten in het spel ge-fotografeert, verdeelt over 3 cirkels die op de kaart getekend worden (5 objecten per cirkel dus). Het is de bedoeling dat je één van die objecten (waarvan overigens een screenshot is gemaakt, anders kan je niet weten wat je moet zoeken natuurlijk) vindt. Ben jij de eerste die een object vindt die nog door niemand anders is gevonden en in dit topic is gepost (met screen en al), dan verzeker je jezelf van een plaats in de volgende ronde. Zo gaan we door tot alle 15 objecten zijn gevonden. Als er dus 20 mensen aan het toernooi meedoen, vallen er automatisch 5 af, de andere 15 gaan door naar de volgende ronde.

voorbeeld2fq.jpg

Hier is een voorbeeld van hoe een ronde zou kunnen gaan:

In één ronde worden dus 15 objecten, verdeeld over 3 gebieden (de 3 gebieden worden door middel van een cirkel aangegeven op de kaart van San Andreas) geplaatst. Dit is een voorbeeld van hoe zo'n object die je moet vinden eruit zou kunnen zien:

Klik!

Als je dit object hebt gevonden, dan neem je er als vanzelfsprekend een screen van. Maar de screen moet wat groter zijn dan de screen die ik heb gemaakt. Er moet wat meer omheen zitten, je neemt je screen dus bijvoorbeeld zo:

Klik!

Dit plaatje is overigens genomen in Los Santos. Als je dan een kaart heb met de cirkel erin, dan ziet dat er ongeveer zo uit:

Klik!

Als je de echte map krijgt, staat er natuurlijk geen vierkantje aangegeven op de plaats waar je iets kunt vinden, dit is alleen ter verduidelijking even gedaan.

Dan nu het volgende belangrijke gedeelte, wat moet je posten als je een screen hebt gevonden?

Heel simpel. In dit topic plaats je dan het volgende:

Cirkel 1,2 of 3 - Kies uit bij welke cirkel je wat hebt gevonden.
Screen - Ook heel belangrijk, een screenshot van wat je hebt gevonden.
Object 1, 2, 3, 4 of 5 - Als jij de eerste bent die wat uit cirkel 1 heeft gevonden, zet je object 1 neer. Ben je de tweede die wat heeft gevonden uit dezelfde cirkel, dan zet je object 2 neer, enzovoorts.

aanmelden7jk.jpg

Je aanmelden voor dit toernooi is simpel. Je stuurt gewoon een PB naar Froodooo, met deze gegevens:

Onderwerp: SAMT
Naam: (bv Froodooo)
Ik wil graag meedoen aan het San Andreas Mysterie Toernooi!

Vergeet niet om je zo snel mogelijk aan te melden, want het limiet voor het aantal deelnemers staat op 20!

Namens Froodooo heel veel plezier gewenst in het toernooi! :Y

Je kunt je nu alleen nog inschrijven, het toernooi begint pas nadat de "Fotocontest" en "Pimp my Ride" zijn afgelopen!

Deelnemerslijst

1 Silverdust - Door naar ronde 2!

2 coz - Door naar ronde 2!

3 dengreg

4 Le MrG

5 -Matthijs-

6 Proximitus

7 SummerBase - Door naar ronde 2!

8 Svenie - Door naar ronde 2!

9 Dutchy3010 - Door naar ronde 2!

10 Backsmash

11 Flame^

12 Dizzee

13 GTA-Sheep - Door naar ronde 2!

14 Slimm - Door naar ronde 2!

15 Scooter - Door naar ronde 2!

16 Typhoon - Door naar ronde 2!

17 HerrieM - Door naar ronde 2!

18 Planlos Ultra

19 ASPHALT - Door naar ronde 2!

20 Bling - Door naar ronde 2!

Bewerkt: door Froodooo

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_512356

MEDEDELING

Zo te zien is alles weer geraden, en zijn dit de deelnemers die de finale hebben gehaald:

1 coz

2 SummerBase

3 Dutchy3010

4 GTA-Sheep

5 HerrieM

Van harte gefeliciteerd, nadere informatie over de finale zal komen. Het is al wel bekend dat alle objecten die gevonden gaan worden gewoon door heel San Andreas verspreid zijn, dus ik hoef neem ik aan geen kaarten met cirkels daarvoor te tekenen.

Om de finale een eerlijke strijd te laten worden, moet er een dag een tijdstip worden gezocht waar iedereen op kan strijden om de titel van de beste zoeker van San Andreas.

De bedoeling in de finale is dat er 10 objecten door heel San Andreas zijn, en dat je er als finalist zo veel mogelijk van moet vinden, dus je mag deze keer meerdere objecten plaatsen voor de finale. Degene die de meeste objecten heeft verzameld is de winnaar. Bij een gelijkspel wordt gekeken wie hun eerste object het snelste heeft gevonden.

Laat ik maar meteen overgaan naar een aantal data. Hieronder zijn een paar data waarop de finale kan beginnen. Stuur in een PB naar mij (Froodooo) op welke data je wel en niet kan.

1 Maandag 25 september, rond 19:00

2 Dinsdag 26 september, rond 19:00

3 Woensdag 27 september, rond 19:00

En ga zo maar door tot zaterdag 30 september, rond 19:00

Zet in de PB gewoon welke dagen je wel of niet kan, de tijdstippen zijn toch vast.

Alvast veel succes voor de finale!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_512722

MEDEDELING

Ik heb nu van iedereen zijn PB binnen op welke dag hij kan. Omdat er volgende week voor sommige een examenweek is, is het voor iedereen het handigste om aanstaande zaterdag om 19:00 uur met de finale te beginnen.

Veel succes voor zaterdag!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_514950

San Andreas Mysterie Toernooi

Finale

Eindelijk de finale. We beginnen maar gauw, want er is natuurlijk niet veel uitleg meer nodig. Zoek je maar weer rot naar deze dingen, en post er natuurlijk zoveel mogelijk. Het lijstje dat we gebruiken is hetzelfde, alleen hoef je natuurlijk geen cirkels in te typen.

Object 1

Gevonden door coz

Object 2

Gevonden door GTA-Sheep

Object 3

Gevonden door GTA-Sheep

Object 4

Gevonden door coz

Object 5

Gevonden door Summerbase

Object 6

Gevonden door Summerbase

Object 7

Gevonden door GTA-Sheep

Object 8

Gevonden door Summerbase

Object 9

Gevonden door GTA-Sheep

Object 10

Gevonden door GTA-Sheep

Veel succes!

Tussenstand

coz - 2 punten

SummerBase - 3 punten

Dutchy3010 -

GTA-Sheep - 5 punten

HerrieM -

Geplaatst:
comment_514952

Object: 5

Afbeelding: In Bijlage

Object: 6

Object: 8

---

Edit 1: Object 5 gevonden! :)

Edit 2: Object 6 gevonden! :)

Edit 3: Object 8 gevonden! :)

Edit 4: Gefeliciteerd Schaap! :D

post-5021-1159639133_thumb.jpg

post-5021-1159639195_thumb.jpg

post-5021-1159639212_thumb.jpg

Bewerkt: door SummerBase

Geplaatst:
comment_514953

Voor de eerlijkheid zet ik natuurlijk "bewerkt door" in mijn berichten.....dit zijn er vast 2 (de nummers 2 en 3)

Edit1: nummer 6 erbij

Edit2: Natuurlijk was Summer eerder, daar gaat me nummer 5 ook nog eens :D. Was ff in de war....

Edit3: nummer 10 gevonden

Edit4: nummer 7....

Edit5: en nummer 9 :)

Edit6: Dank je wel Freek :D

Bewerkt: door GTA-Sheep

Geplaatst:
  • Auteur
comment_514956

Even een melding, GTA-Sheep, goed gevonden hoor, dat zesde object, maar SummerBase was iets eerder. Voor de duidelijkheid wil ik je vragen dat plaatje straks nog even te verwijderen.

Geplaatst:
comment_514958

Uuuh, het kan aan mij liggen hoor, maar ik zie geen plaatjes... Ook niet als ik rechtermuisknop --> afbeelding weergeven doen...

Edit: Ik zie geen kruisje staan, ik zie een open plek waar (vermoedelijk) de plaatjes moeten staan... Dus rechtermuisknop paktie niet...

Edit 2: Heb je al via pm gefeliciteerd, maar vooruit nog maar een keer: gefeliciteerd! Helaas kon ik geen concurrent van je zijn (klote plaatjes :ch: ) maar in ieder geval well done :Y.

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_514962

het waren er 3 die niet telden

> weet ik .. maar ik wilde ze ff toevoegen om te laten zien dat ik ze ook gevonden heb en er alleen maar me tijd mee vern*** heb omdat het nu niet per PM is maar gewoon in het topic :S

object 4

gallery562.jpg

object 1

gallery563.jpg

Bewerkt: door coz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_514964

De plaatjes die je nu hebt, zijn al gevonden coz. Dus haal die even weg, en zet er bij de volgende plaatjes ook bij welk object het is.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.