Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hoe kan je makkelijk geld verdienen

wie weet hoe je makkelijk geld kan verdienen

heb namelijk geld nodig

  • Replies 35
  • Views 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Er zijn veel manier om makkelijk veel geld te verdienen.

- Je kan winkels overvallen, bij elke winkel kan je maximaal 4 pakjes geld stelen dat komt per winkel op $1000,- Bekijk deze pagina voor meer info over Robberies.

- Je kan Rampages gaan halen als je door zo'n doodshoofd icoontje loopt start er een Rampage, bij een Rampage krijg je een bepaald wapen en moet je een aantal mensen/voertuigen elimineren, daarmee kan je geld verdienen. Kijk op deze pagina voor meer info.

- Vigilante missie's bij deze missie's moet je voor de politie of hoger werken hier kan je erg veel geld mee verdienen, het makkelijkste is om een tank te spawnen met de cheat PANZER, dan kan je makkelijk je doelwitten uitschakelen, er zijn heel erg veel levels hoe hoger het level hoe meer geld je krijgt! Bekijk deze pagina voor meer info.

- Taxi missie's met Taxie missie's zijn niet erg moeilijk! Je moet een bewoner van Vice City oppikken en die moet je naar een andere locatie rijden. Je kan hier veel geld mee verdienen. Bekijk deze pagina voor meer info.

Er zijn nog veel meer manieren om geld te verdienen, ik denk dat je hier al wat aan hebt. Als je nog meer wilt vraag je het maar!

Edited by Typhoon

  • Author

als ik een winkel over val gaat het allarm af

Als je een winkel overvalt moet je de hele tijd op de gast achter de kassa richten, als je niet meer op hem richt drukt hij op het alarm, dus blijf richten tot er 4 pakjes met geld liggen, schiet hem dood. Je moet dan snel wegwezen probeer snel de politie kwijt te raken voordat je dood gaat.

Als je dit lastig vindt kan je ook bijvoorbeeld de Taxi missies proberen die zijn makkelijker.

  • Author

bedankt het is gelukt

Met de politie missies kan je heel veel geld verdienen.

Neem gewoon een tank en schiet de criminelen dood.

Een tank kan namelijk bijna niet kapot.

Met een hunter is het ook te doen.

  • 3 weeks later...

je kan ook als je de lower wantedlevel code doet gewoon mannetjes met geld neerknallen :sigaar:

  • 2 weeks later...

ik heb ergens gelezen dat je ook parkeer meters kun vernietigen en dat er dan ook geld kwam te liggen, of je kunt een Coach (bus) stelen en mensen naar een andere halte brengen daar krijg je ook een beetje geld voor.

de beste manier, vind ik, is de tank opdracht, en dan het liefst op het vliegveld.

ruben :cya:

ik heb ergens gelezen dat je ook parkeer meters kun vernietigen en dat er dan ook geld kwam te liggen, of je kunt een Coach (bus) stelen en mensen naar een andere halte brengen daar krijg je ook een beetje geld voor.

Het is inderdaad waar dat je met de Coach mensen naar bushaltes brengt dat je er een beetje geld (5$) voor krijgt, bekijk dit topic eens, hier heb ik er meer over uitgelegd.

Over dat parkeer meters weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij is het wel waar dat er een beetje geld uit komt.

met een granaat groepjes mensen mollen :klap:

ik heb ergens gelezen dat je ook parkeer meters kun vernietigen en dat er dan ook geld kwam te liggen, of je kunt een Coach (bus) stelen en mensen naar een andere halte brengen daar krijg je ook een beetje geld voor.

Het is inderdaad waar dat je met de Coach mensen naar bushaltes brengt dat je er een beetje geld (5$) voor krijgt, bekijk dit topic eens, hier heb ik er meer over uitgelegd.

Over dat parkeer meters weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij is het wel waar dat er een beetje geld uit komt.

Over dat parkeer meters weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij is het wel waar dat er een beetje geld uit komt.

Maar ik wel ;)

Het is inderdaat dat als je over parkeermeters heen rijd dat er geld uit komt ik weet in ieder geval één plaats waar ze staan:

parkeermeters7qe.th.jpg

(Klik voor vergroting)

Het is best makkelijk als je via die weg naar je save-house rijd. Dan kun je even wat geld verdienen :D

Toen ik Vice City had, vond ik de Dirtring en Checkpoint Charlie de beste manier om geld te verdienen, de Dirtring had ik wel zo gigantisch veel ervaring in dat ik hem altijd in minder dan 5 minuten deed waardoor je een bedrag van $50.000 kreeg, dit telt beter aan dan alle gewone missies op twee na (Rub Out en The Job), daarnaast Checkpoint Charlie, voor velen een ergernis, voor mij ook, maar als je hem eenmaal snapt niet meer. Na 5 keer krijg je $15.000 per keer, verdient prima. Ik vind de andere manieren erg langzaam gaan, om echt aan de taximissies te verdienen moet je minimaal over de 30 in a row heengaan, en dan hebben de meesten al perongeluk een keer op Enter geduwd waardoor je perongeluk uitstapt. De vigilante verdienen ook pas na level 20, wat redelijk lang duurt, en hier krijg je politiegedram mee. Om winkels te overvallen helpt al helemaal niks, als je het in stappen van $1000 doet, duurt het aardig lang voor je redelijk geld hebt.

als je een politieagent achter iemand aan ziet rennen kun je diegene waar de politie achteraan zit ook neer MEPPEN (niet schieten dan krijg je 1 wanted level) mep hem gewoon neer met boksbeugels of gewoon je vuist. Je krijgt dan: 50$ om dat je een "Good Citizen" bent. het is niet veel maar toch is het geld.

als je een politieagent achter iemand aan ziet rennen kun je diegene waar de politie achteraan zit ook neer MEPPEN (niet schieten dan krijg je 1 wanted level) mep hem gewoon neer met boksbeugels of gewoon je vuist. Je krijgt dan: 50$ om dat je een "Good Citizen" bent. het is niet veel maar toch is het geld.

En blijf slaan zelf als hij dood is je zult steeds weer $50 :puh:

maar niet te wild slaan, wacht totdat het bericht ''good citizen'' voorbij is en sla hem dan pas, anders is hij te snel dood en verdien je niet goed, dat doe je sowieso al :puh:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.