Geplaatst: 27 mei 200619 jaren comment_427322 Hoe zet je een eiland of een gebouw wat dan ook ingame want ik heb een klein eilandje gemaakt en ik wil hem graag in Gta III zetten om te kijken hoe het eruit ziet en om te testen altijd leuk. ik heb het met 3D max 7 gemaakt maar moet ik het dan met MooMapper doen of een of andere programma alvast bedankt!!
Geplaatst: 28 mei 200619 jaren comment_427358 Nee het hoeft niet met moomapper daarmee kan je alleen bestaande gebouwen ergens anders neer zetten.
Geplaatst: 28 mei 200619 jaren comment_427364 helemaal niet, met moo-mapper kun je de .dff en .txd toevoegen aan gta3.img je maakt een object defention aan voor je model je maakt een ipl dinges voor je object aan je veranderd de coördinaten tot waar je hem wilt hebben je opent met colleditor de .col in de map van de .ide waar je je object aan toegevoegd hebt je voegt de collision file toe van je model
Geplaatst: 28 mei 200619 jaren Auteur comment_427603 Bedankt!! alleen snap ik het nog niet helemaal hier heb ik een screen van moomapper en heb ik hem in DF bestand geimporteert maar ik kon hem niet openen dat hij daarin komt ik deed het vast verkeerd en wat voor bestand moet je hem importeren ik had hem gewoon met 'export' gedaan hier de screen uit de lijst van 'File' ik had de Toturial van Bradley gevolgd maar als ik op export klik dan kan ik niet eens kiezen uit de File dff. of wat dan ook wie kan me helpen of een uitleg met screens geven want ik ben maar een beginner en snap het gewoon niet
Geplaatst: 28 mei 200619 jaren comment_427659 Je moet het doen met de scripts van KAM. Die kan je hier vinden. Je moet het uitpakken en alle scripts in de SCRIPTS MAP van 3dsmax zetten. Dan open je het script GTA_DFF_IO en kan je export dff kiezen. Want jij zet een max bestand erin, en dat kan niet. Mvg, Wazuup
Geplaatst: 28 mei 200619 jaren comment_427955 Voor een zeer goede, uitgebreide Tutorial over mappen met de Map IO scripts, kan je het beste deze goed door lezen. Hier staat alle info over mappen met de Scripts van kam in, het is veel beter als de IPL Editor of de Moo Mapper @Schno99: De Moo Mapper voegt je Dff en Txd niet toe aan de GTA3.IMG dat doet de IMG-tool.
Geplaatst: 28 mei 200619 jaren comment_428137 Echt wel, met moo-mapper kun je ook dingen aan de gta3.img toevoegen think, look twice, then say
Geplaatst: 31 mei 200619 jaren Auteur comment_429739 ik heb die tweede versie van Moo-Mapper maar ik denk dat ik het al begin te snappen het is toch wel moeilijk ik weet nu hoe ik die dff. maak maar alleen dat kladblok snap ik niet helemaal en als ik een nieuwe eiland in Gta III wil zetten moet ik dan met Moo-Mapper die oude eiland verwijderen lijkt me wel logis
Geplaatst: 31 mei 200619 jaren comment_429952 Nee, dat moet je dan met een Map Cleaner Voor GTA III weet ik er helaas geen 1.
Hoe zet je een eiland of een gebouw wat dan ook ingame
want ik heb een klein eilandje gemaakt en ik wil hem graag in Gta III zetten om te kijken
hoe het eruit ziet en om te testen altijd leuk.
ik heb het met 3D max 7 gemaakt
maar moet ik het dan met MooMapper doen
of een of andere programma
alvast bedankt!!