Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Replay San andreas niet zoals in VC

Hoe kan je een replay doen net als in VC? dat je de auto zo nu en dan voorbij ziet zoeven vanaf een afstandje.. das veel vetter dan statisch er achter hangen? Ik heb alle toetsen al geprobeerd, maar het lukt me niet? Iemand een idee?

Featured Replies

Je kunt het als volgt doen: Ga in een auto zitten, en druk een aantal malen op 'V' terwijl je aan het rijden bent.

Zo verander je de camera-positie van je auto. Je kunt ook nog de '4' van het Numerieke Toetsenbord gebruiken,

om nog wat te veranderen, zodat het er echt uitziet dat je auto voorbij komt zoefen.

Veel succes en plezier! ;)

  • Author

Klopt idd, maar in VC kon je gewoon normaal rijden en dan tijdens de replay wel die je wagen voorbij zien scheuren.

Als ik een aantal keren op V ram terwijl ik er in zit en ik rijd 320 met mn opgefokte motor of 340 met de M5 die ik intspel heb gezet moet ik echt normaal achter de auto hangen anders crash ik :D.

Klopt, in San Andreas kan dat natuurlijk ook. Als je op F1 drukt als je een mooie stunt hebt gedaan, of iets anders, dan herhaalt hij de afgelope 5 à 10 seconden. Dan zie je alles uit verschillende ooghoeken wat je gedaan hebt. Dit werkt overigens alleen maar op de PC, neit op de PS2 of iets anders. Trouwens werkte de replay-tool ook al in GTAIII :)

  • Author

Vaag, ik kan enkel de replay bekijken van achter de auto.. tijdens de replay kan je niet van view switchen.. hoe doe ik dit dan? Want t lukt jou wel in SA?

Ja, je kunt je vieuw veranderen hoor. Je kunt de view in de auto wel veranderen tijdens de replay. Dat doe je op het numpad op 4 te drukken. Ik post zo wel een screen (zit nu op school, ben met uurtje vrij).

Edited by Ruurd31

Klopt, in San Andreas kan dat natuurlijk ook. Als je op F1 drukt als je een mooie stunt hebt gedaan, of iets anders, dan herhaalt hij de afgelope 5 à 10 seconden. Dan zie je alles uit verschillende ooghoeken wat je gedaan hebt. Dit werkt overigens alleen maar op de PC, neit op de PS2 of iets anders. Trouwens werkte de replay-tool ook al in GTAIII :)

kan dit ook op de PS2 :?

Klopt, in San Andreas kan dat natuurlijk ook. Als je op F1 drukt als je een mooie stunt hebt gedaan, of iets anders, dan herhaalt hij de afgelope 5 à 10 seconden. Dan zie je alles uit verschillende ooghoeken wat je gedaan hebt. Dit werkt overigens alleen maar op de PC, neit op de PS2 of iets anders. Trouwens werkte de replay-tool ook al in GTAIII :)

kan dit ook op de PS2 :?

Kun je niet lezen ofzo? in de post die je quote staat tog duidelijk gezegt dat het niet op de ps2 is???

beter lezen de volgende keer ;)

Klopt, in San Andreas kan dat natuurlijk ook. Als je op F1 drukt als je een mooie stunt hebt gedaan, of iets anders, dan herhaalt hij de afgelope 5 à 10 seconden. Dan zie je alles uit verschillende ooghoeken wat je gedaan hebt. Dit werkt overigens alleen maar op de PC, neit op de PS2 of iets anders. Trouwens werkte de replay-tool ook al in GTAIII :)

kan dit ook op de PS2 :?

Kun je niet lezen ofzo? in de post die je quote staat tog duidelijk gezegt dat het niet op de ps2 is???

beter lezen de volgende keer ;)

sorry niet goed gelezen. :$

een fout is menselijk zeg ik maar ;)

en je hoeft niet meteen boos te worden hoor :t

Ik was niet boos hoor :N

sorry dat ik misschien zo overkwam :$

Ik was niet boos hoor :N

sorry dat ik misschien zo overkwam :$

komt ook door mij ik ben een beetje chagie vandaag

niet goed geslapen :gaap:

Ja, je kunt je vieuw veranderen hoor. Je kunt de view in de auto wel veranderen tijdens de replay. Dat doe je op het numpad op 4 te drukken. Ik post zo wel een screen (zit nu op school, ben met uurtje vrij).

scree7ud.th.png

:) :)

In replay is alles zo raar, de wieltjes van vliegtuigen zijn nooit ingeklapt, als je schiet komt er geen vlam en hulzen uit je geweer, als je voertuig ontploft staat hij alleen te fikken, ga zo maar door. Dat kan ik me niet herinneren van Vice City, daar was alles gewoon normaal volgens mij, of niet?

Ja hoor, alles is gewoon normaal. In Vice City en in San Andreas ook. Die screen die ik net maakte was even snel, dus er stond niets bijzonders op. Ik had de wielen niet ingetrokken, de 'Replay-functie' is in San Andreas en Vice City helemaal gelijk hoor! :engel:

  • Author

Echt vaag, tis me nooit meer gelukt om net als in vice city:

- Eerst achter de auto de rijden en een stunt te doen

- Daarna in de replay de camera verandere in de "actie camera" die verschillende hoeken pakt en waar je de wagen voorbij ziet zoeven (wat exteem cool is :puh:).

Maar kben nu op mn stage zalt straks thuis eens proberen! Grtz!

  • Author

Lukt nog steeds niet.. tijdens replay gebeurt er niets als ik op numpad 4 ram (numlock aan en uit geprobeerd geen verschil)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.