Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_430662

open microsoft photo editor (microsoft office hulpprogramma's)

ga naar afbeelding, dan formaat wijzigen

vink vervorming toestaan aan, zet de eenheid op pixels en voer iets in:

1024*1024 Hoge kwaliteid (gaat van je snelheid af)

512*512 Iets lagere kwaliteit (is in-game sneller)

in 3ds, moet je de texture uvw'en tot hij goed zit (met deze texture, niet met het origineel)

Geplaatst:
comment_431375

Ik denk dat het nog beter is in Photoshop, omdat daarbij namelijk de kwalitiet behouden wordt. Je kan dit doen met Canvas Size (dacht ik) deze staat onder Image.

Let wel op, dat de .BMP van Photoshop niet geldig zijn voor de .BMP voor GTA:SA, je moet je texture openen in Paint, dan de goede Bitmap kiezen. Er zijn namelijk 4 Bitmaps, bij 3 van de 4 komt er te staan, dat de kwaliteit van de texture slechter word. Bij 1 blijft hij goed, het is altijd verschillend.

Veel Suc6 ;)

>>> Door Matiscus: Ik nog een andere manier gevonden om PS textures wel beschikbaar te maken voor SA. Gewoon in het bitmap venster 24 aanvinken. Dan werkt die prima. <<<

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.