May 31, 200620 yr OP wikigta staat dit artikel over de auto: Phoenix Er staat dat de auto gewoon in San Andreas rond rijdt, maar ik zie hem echt nergens rijden. Iemand misschien waar hij rijd? Greetz Mark
May 31, 200620 yr Hij rijdt wel degelijk rond hoor, volgens mij behoorlijk vaak op de strip. Je moet alleen maar net op de goede plaats zijn... In ieder geval zie ik ze wel eens in las venturas
May 31, 200620 yr Ik heb hem echter wel zien rondrijden hoor! Ik heb hem een keer gezien in Prickle Pine, vlakbij de Savehouse die je daar kan kopen. Daar heb ik de Phoenix weleens zien rijden. Ook op The Strip zie ik hem weleens, vooral in Las Venturas dus. P.S.: Je had ook de zoekfunctie kunnen gebruiken, ik kan me herinneren dat er eerder zo'n topic is aangemaakt dat iemand de Phoenix óók had zien rijden. Edit: Dutchy3010 was me nèt voor. Edited May 31, 200620 yr by Pietje II
May 31, 200620 yr De Phoenix? Die heb ik echt nog nooit "zomaar" zien rondrijden. En ik heb San Andreas toch al héél lang! Volgens mij kan je die alleen met een cheat krijgen of met de streetraces hoor! Ik zal wel fout zitten. Edited May 31, 200620 yr by RogierS.
May 31, 200620 yr OKe, bedankt dan zal ik beter moeten zoeken.Waar ligt Prickle Pine? Prickle Pine ligt helemaal in het noorden van Las Venturas, die buurt waar al die villa's staan, en waar ook The Yellow Bell GolfCourse te vinden is. Ik maak zo even een kaartje: Edit: Hier is het kaartje, hetgene wat tussen het rode blokje zit is Prickle Pine. Veel succes verder! Edited May 31, 200620 yr by Pietje II
May 31, 200620 yr OKe, bedankt dan zal ik beter moeten zoeken.Waar ligt Prickle Pine? Ik maak wel even een kaartje voor je, moment.. Kaartje: Klikken voor een vergroting PS: Ik hoop dat ik me niet vergis.. Edited May 31, 200620 yr by -Matthijs-
May 31, 200620 yr Author Bedankt gasten Hier kan een op EDIT: Kan hem niet vinden in die buurt! Edited May 31, 200620 yr by MasterSounds
May 31, 200620 yr Bedankt gasten Hier kan een op EDIT: Kan hem niet vinden in die buurt! hij rijd niet "normaal" rond alleen verkrijgbaar bij de race
May 31, 200620 yr Bedankt gasten Hier kan een op EDIT: Kan hem niet vinden in die buurt! Je komt de Pheonix ook niet elke dag tegen, het is echt een zeldzame wagen ! Maar als je echt de pheonix nu wilt dan download je een carspawner, dat kan je Hier Als je het hebt gedownload, unzip het bestand dan en zet ergens in een map die jij kiest start dan je San Andreas op, en load een savegame, eens je op straat staat druk dan op de windows knop linksonderaan naats de CTRL toets, ga dan naar de carspawner en open hem dan, kies dan welke auto jij wilt spawnen, in jouw geval de pheonix Is het zo een beetje duidelijk ? Moest je nog een vraag hebben,... @ Asphalt; De pheonix rijd ook op straat, niet aleen in (street) races Edited May 31, 200620 yr by Tim Van Vynckt
May 31, 200620 yr Hey, je kunt hem in een van de racen in SF halen. Ik heb ff een filmpje voor je gemaakt hoe dat moet: Klik voor de download
May 31, 200620 yr hij rijd vaak op de strip rond en hij staat vaak op de parkeerplaatsen en je heb een code ervoor dat er alleen maar sport wagens rijden en daar zit de phoenix ook tussen
May 31, 200620 yr Bedankt Tim maar ik speel de game op de xbox Ach, wat dom van mij om dat niet te vragen Maar verder nog veel succes nog met zoeken
June 1, 200620 yr Author hij rijd vaak op de strip rond en hij staat vaak op de parkeerplaatsen en je heb een code ervoor dat er alleen maar sport wagens rijden en daar zit de phoenix ook tussen Ja bedankt, met die code moet het wel lukken
June 1, 200620 yr Ik zat dus toch goed . Nog een tip: De Phoenix is erg mooi te modden bij transfender!
OP wikigta staat dit artikel over de auto:
Phoenix
Er staat dat de auto gewoon in San Andreas rond rijdt, maar ik zie hem echt nergens rijden. Iemand misschien waar hij rijd?
Greetz Mark