Hallo, ik heb een probleempje bij de missie Decoy Dissaster van Cisco op Shorside Vale.Ik had Gta advance al eens 100% uitgespeeld, maar nu weet ik niet meer zo goed hoe het moet. Ik heb het deel van de limosine al gedaan, maar dan kom ik op het 2de deel van de missie waar je een paar mensen moet vermoorden.(veel mensen )Ik probeer steeds ze allemaal te vermoorden binnen de tijdslimiet, maar ik ga steeds dood of de tijdslimiet is bereikt.Weet iemand hoe ik het laatste deel van deze missie het best aanpak.
Hallo, ik heb een probleempje bij de missie Decoy Dissaster van Cisco op Shorside Vale.Ik had Gta advance al eens 100% uitgespeeld, maar nu weet ik niet meer zo goed hoe het moet.
Ik heb het deel van de limosine al gedaan, maar dan kom ik op het 2de deel van de missie waar je een paar mensen moet vermoorden.(veel mensen
)Ik probeer steeds ze allemaal te vermoorden binnen de tijdslimiet, maar ik ga steeds dood of de tijdslimiet is bereikt.Weet iemand hoe ik het laatste deel van deze missie het best aanpak. 
Alvast bedankt.