June 4, 200620 yr Hallo allemaal, Ik heb een forum maar ik wil dat graag een eigen naam geven, hiermee bedoel ik: www.Gamekings.nl bijvoorbeeld! Nu staat er telkens voor www. pickaforum.com, Kan ik dat weghalen of niet? Net zoals op dit forum:www.gtaforum.nl kan dat niet? Edited June 4, 200620 yr by searagent
June 4, 200620 yr Kun je mischien vertellen welke Forum software je gebruikt? Verder bedoel je het domein: www.<naam>.nl/com of de gewone hoofd naam van het forum?
June 4, 200620 yr Phpbb: General configuration IPB: General settings Overigens kan je bij sommige automatische diensten alleen maar dit doen: ''Naam van dienst : Naam van je forum ''
June 4, 200620 yr Bij mijn lukt dat niet, Want dan komt pickaforum steeds terug! Jammer voor jou, maar dan kan je het niet.
June 4, 200620 yr Author Nee eigenlijk net zoals hier: gewoon www.gamekings.nl En geen hostnaam ervoor
June 4, 200620 yr Dat gaat niet bij sommige automatische phpbb/IPB diensten, en hier waarschijnlijk ook niet.
June 4, 200620 yr Volgens mij gaat dat gewoon niet bij Gratis Hostings. Bij betaalde gaat het wel denk ik. Het is ook maar een gratis Domeinnaampje dus het zou best kunnen dat het niet kan.
June 4, 200620 yr Je moet hiervoor een betaalde webhost hebben waar je een domeinnaam kan aanschaffen en tevens de benodige ruimte erbij kan huren. Hierna kan je gewoon een gratis of betaald forum systeem gebruiken en er alles aan aanpassen wat je wilt (indien dit is toegestaan).
June 4, 200620 yr Author Ooh maar dan heb ik dus wel een eigen sitenaam? bijvoorbeeld vbulletoon of ipb? maar waar kan ik dit kopen?
June 4, 200620 yr Dit gaat niet zo gemakkelijk als je denkt hoor, Searagent. Dit kost niet weinig en je hebt er genoeg geld voor nodig. Maar als je dit toch wilt; Volgens mij kan je het kopen op de Site van IPB/VBulletin. De Sites zijn zeer makkelijk te vinden met onze goede vriend Google.
Hallo allemaal, Ik heb een forum maar ik wil dat graag een eigen
naam geven, hiermee bedoel ik: www.Gamekings.nl bijvoorbeeld!
Nu staat er telkens voor www. pickaforum.com, Kan ik dat weghalen of niet?
Net zoals op dit forum:www.gtaforum.nl kan dat niet?
Edited by searagent