Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ikkes vs R31

Onderwerp: Natuur

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Eerst levert mijn tegenstander de sig in, dan ik.

Ikkes

Edited by Ikkes

Featured Replies

Ikkes, ik wil een nieuwe kans omdat ik het de vorige keer opgaf. Ik neem het tegen jou op :D

Edited by R31

  • Author

Oke dan :D .

Ikkes:

1149625268.png

Ruurd:

Graag een stem met een onderbouwde kritiek!

Stemmen t/m donderdag 9 juni 2006

ik stem Ikkes die atervallen brangen namelijk wat mooieren effecten

Ik stem op Ikkes.

Zijn sig ziet er heel erg mooi uit, geeft ook een bepaald sfeertje.

Die van R31 vind ik niet zo mooi, hij is erg wazig, doe daar eerst wat aan.

Je tekst vind ik ook niet echt passen.

Vote: Ikkes

Sorry Ruurd, ik stem ook op Ikkes.

Ruurd: Je tekst is heel onduidelijk. Ook vind ik het plaatje zelf niet zo heel mooi. Erg paars ;)

Ikkes: Erg mooi plaatje, en goede tekst... Mag ik het lettertype weten? :puh: De watervalleen maken het prachtig af!

Edit: @ Ikkes, ok, ik heb de tijd ;)

Edited by Dutchy3010

Vote: Ikkes.

Lever bij de volgende battle een andere sig in Ikkes, deze heb je al 100x gehad :bonk:

Ontopickckck:

Ruurd, hij is wat te vaag, je moest hem eigenlijk wat scherper doen. Die van Ikkes is eigenlijk perfect :puh: ..

Het Spijt Me R31

MAar die van Ikkes ziet er nog wat beter uit..!!

Maak volgende keer nog mooier..!!

mischien komt mijn stem toch op jou ;)

  • Author
Lever bij de volgende battle een andere sig in Ikkes, deze heb je al 100x gehad :bonk:

Dit is de tweede keer dat ik hem gebruik. Maar ik zal er op letten :puh: .

Ikkes.

Ps. @ Dutchy: Zie post Thabit ;) :$ .

Edit:

@ Giorgo hierhonder, Ik zal er wat mee proberen te doen. Maar ik vind ze nou eenmaal mooi :puh: . Maar toch bedankt ;) .

Edited by Ikkes

Ik ga voor R31 omdat ik Ikkes zijn sigs een beetje afgezaagd vindt.

[Vat het niet verkeerd op...]

Maar je doet altijd hetzelfde, doorzichtige border, zelfde font, zelfde tekst, zelfde effecten.

Daarom ga ik voor Ruurd, probeer een beetje afwisseling Ikkes.

[Dus zeker niet kwaad bedoeld hé, beschouw het als een tip].

Ik stem voor Ikkes gewoon omdat ik die mooier vind.

Ikkes omdat die signature idd een bepaald sfeertje geeft, en ik vind watervalen mooier dan een bloem

Ik stem op Ikkes.

Het enige wat me eigenlijk van die sig tegenvalt is de dubbele border, voor de rest heb ik er weinig op aan te merken. Mooi plaatje gekozen, leuk bewerkt en goed afgewerkt.. Kortom, goed werk..

Die van Ruurd is leuk gedaan. Jammer vind ik alleen dat het plaatje een beetje erg onscherp is, dat is ongetwijfeld de bedoeling geweest, maar ik vind het iets minder.. Verder vind ik de tekst iets te groot en te opvallend.. Voor de rest is het een mooi afgewerkt plaatje geworden..

Daarom dus, mijn stem naar Ikkes.

Sorry Ruurd, ik stem ook op Ikkes.

Ruurd: Je tekst is heel onduidelijk. Ook vind ik het plaatje zelf niet zo heel mooi. Erg paars ;)

Ikkes: Erg mooi plaatje, en goede tekst... Mag ik het lettertype weten? :puh: De watervalleen maken het prachtig af!

Edit: @ Ikkes, ok, ik heb de tijd ;)

Volgens mij is het Visitor 1 ;) .

Ik stem ook op Ikkes, omdat zijn sig lekker scherp is en over vele effecten beschikt.

Die van R31 vind ik wat wazig, en ook wat simpel.

Veel succes nog allebei ;)

  • Author

De stemmen zijn geteld en hier dan de uitslag:

Ruurd: 1 stem

Ikkes: 9 stemmen

De winnaar is dus Ikkes.

:cya:

Ps. De eindatum was fout, dit moest t/m 8 juni zijn :$ .

Edited by Ikkes

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.