Jump to content
Geplaatst:
comment_435024

weet er iemand een gratis klein (of groot) programma waarme eje dvd's afspeel.. k had er wel 1 maar de comp is leegehaald en heb er geen meer.. dus wie weet er 1?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_435040

ja maar in windows midia player zegt dit.. iets heel erg vaags: Kan geen dvd-video afspelen. Open het onderdeel Beeldscherm in het Configuratiescherm en stel een lagere schermresolutie en kleurkwaliteit in. Klik op Meer informatie om de Probleemoplosser voor dvd te openen... iemand weet wat ik moe doen

Geplaatst:
comment_435051

Hoi Bronzeknieschijf, een goed dvd-afspeel programma moet je meestal kopen. Daar hangen natuurlijk ook prijs-kaartjes aan. Ik denk dat er niet echt een super-stabiel gratis programma is buiten Windows Media Player om.

Je kan natuurlijk altijd een betaald programma uitproberen, denk aan Powerdvd of een programma dat bij je dvd-brander/romspeler zit. Klik hier om het programma Powerdvd uit te proberen.

Wil je nergens voor gaan betalen weet ik het ook niet meer, mischien nieuwe windows media player downloaden? - Heb je wel een dvd-rom speler in je computer?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_435055

jaaaaaa dat was et.. power dvd... k wist de naam nie meer wat we vroeger hadde!!!... dat ligt hier nog ergens... BETAALD!!! vet veel bedankt summer.. ohjah... we krijge eindelijk nieuwe computer.. nie wat ik allemaal wou maar t is te doen totdat ik zelf geld heb voor computer!!.. dus dan ziek je wel weer snel bij mta :bier::*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.