Geplaatst: 10 juni 200620 jaren Wat vind jij van rihanna's liedjes? ik ben vind rihanna's liedjes heel mooi en kei gaaf Er is één regel ja mag niet zeggen van:ik ken ze niet
Geplaatst: 11 juni 200620 jaren Is lovin what you whant en SOS zijn wel leuk Voor de rest ken ik ze niet Bewerkt: 11 juni 200620 jaren door robertsa
Geplaatst: 11 juni 200620 jaren Auteur Ik vidn wel dat je gelijk hebt,het clipje is overdreven maar de muziek van rihanna is gewoon zalig
Geplaatst: 15 juni 200620 jaren rihanna!! srry als ik iemand haar muziek niet wil hebben is het rihanna wel.. Greetz
Geplaatst: 16 juni 200620 jaren Iik vind Rihanna erg goed. De nummers zijn ook erg leuk. En ze ziet er lekker uit :$
Geplaatst: 17 juni 200620 jaren Vreselijk.. Ik vind dit gewoon domme muziek, ze heeft een soort jankstem.
Geplaatst: 17 juni 200620 jaren Ik vind haar muziek niet mooi, ze kan niet echt goed zingen, en haar gezicht is niet mooi om naar te kijken. Nee geef mij maar iets anders.
Geplaatst: 17 juni 200620 jaren Ik vind haar muziek niet mooi, ze kan niet echt goed zingen, en haar gezicht is niet mooi om naar te kijken. Nee geef mij maar iets anders. Zoals?
Geplaatst: 17 juni 200620 jaren Nee Dat vind ik echt slechte muziek Maar ze valt wel nog mee om naar te kijken
Geplaatst: 1 juli 200620 jaren yak! weer zo'n wannabee troela , nee ik hou het bij toch nog bij Metal en such
Geplaatst: 6 juli 200620 jaren Ik vind het een erg goeien zangeres. De liedjes Is lovin what you whant en SOS zijn gewoon geweldig. En ik hoop dat ze nog lang door blijft gaan met zingen.
Geplaatst: 7 juli 200620 jaren Auteur Ja dat hoop ik ook hoor en ze blijft maar liedjes uitvinden dat het niet meer normaal is weet je wat rihannna is in één woord is HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HELL JEAH.
Geplaatst: 7 juli 200620 jaren Ik vind ze wel nog goed, maar bijster goed nu ook weer niet. Ze is inderdaad wel aan te zien.
Geplaatst: 8 juli 200620 jaren mooie liedjes, persoonlijk SOS vind ik dat het mooiste liedje van haar
Wat vind jij van rihanna's liedjes? ik ben vind rihanna's liedjes heel mooi en kei gaaf
Er is één regel ja mag niet zeggen van:ik ken ze niet