Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_461333

Ja dat kan zijn dat ze misschien lelijk zingt live maar je moet wel toegeven dat ze wel op het clipje mooi kan zingen bijna alle zangeressen en zangers zingen vals op een live concert dat is normaal, op een clip of een cd maken ze het veel mooier :)

Geplaatst:
comment_464346
Ik vind haar echt vreselijk. Zo'n typische B*tch. Ze heeft ook zo'n scherpe stem waardoor ze heel chagrijnig klinkt. Enne, mooie stem? Hebben jullie haar wel eens live horen zingen?! :t

Volkooooooooooooooooooomen mee eens :Y En weet je wat ik ervan vind dat ze live niet kan zingen? Dat is gewoon FAKE!! Kun je net zo goed een speciale super zing robot maken die alles voor je zingt. Ze is gewoon een Barbie :clown: JAK!

Geplaatst:
comment_465828

Rihanna's muziek heeft van die goede beats, alleen vind ik haar stem erg slecht klinken. Live wil ik haar echt niet horen zingen. Dat zal echt slecht klinken. Ze ziet er wel leuk uit. Dit is de bekende formule. Leuk meisje met een slechte stem gaat even zingen. Ze is trouwens ontdekt door Jay-Z. Valt het jullie niet op dat ze Beyonce probeert na te doen? Ik had dat op Juizefm gelezen. Het is mij wel opgevallen na het lezen van het artikel.

Bewerkt: door Colonel Cortez

• 3 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.