June 12, 200619 yr Um volgens mij is dit al een keer gevraagt. Maar nee dat kan bij geen enkele auto. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=28994 Edited June 12, 200619 yr by denkaanhenk
June 12, 200619 yr bij vice city bij die bankoverval doet die bolle ook de achterbak open maarja of dat hiermee te maken heeft... >>> Door Dizzee: Nee inderdaad, dit is niet het vc forum... Jij mag wel eens ontopic beginnen posten, want ik zie je vaak onnuttige dingen posten <<<
June 13, 200619 yr Author Ok. Want ik zag een keer een wagen van Typhoon en toen zag ik dat hij een getunede wagen heeft, en daar was de achterbak open (lag een x-box in).
June 13, 200619 yr Ok. Want ik zag een keer een wagen van Typhoon en toen zag ik dat hij een getunede wagen heeft, en daar was de achterbak open (lag een x-box in). Nee dat kan niet standaard in het spel. Dat was een mod, als je die wil downloaden kun je hem >hier< vinden. Als je eerst wat screenshots wil zien, moet je >hier< even kijken!
Ik heb een vraagje: kan de klep van de Slamvan (achterop) ook open?