Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Shell Garage

Hallo ik heb de oude garage in SF aangepast tot een shell garage,

maar mijn vraag is of het mogelijk is om er weer benzinepompen neer te zetten...

Als het kan, wil iemand dan dit doen voor mij??? En als 't ook kan, zo'n prijsenbord van shell (zo'n grote) neer te zetten. Ik hoop dat dit kan en bij voorbaad dank! :)

http://img238.imageshack.us/my.php?image=naamloos4rz.png

http://img238.imageshack.us/my.php?image=wasstraat4ib.png

Edited by Ben_92

Featured Replies

Hey,

Leuk gemaakt man, vooral met die deuren los, kun je daar ook inrijden? Of is het een plaatje?

Wel grappig gemaakt.

Ik kan je helaas niet helpen met je problemen, want ik zou niet weten hoe het moet, sorry!

Groet,

Ronnie.

Volgens mij staan in San Andreas ergens al van die benzine pompen. Je kan ze opzoeken met de map viewer

en vervolgens ze met de ide/ipl ze bij jouw garage plaatsen. Ik zal wel eens kijken of ik een prijsbord voor

jou kan maken. Ik post wel wanneer ik het af heb (verwacht het niet snel vanwege mooi weer).

Mvg, Wazuup :bier:

  • Author

allemaal bedankt alvats en trouwens het is geweoon een plaatje :puh:

**Edit

ik snap geen bal van die map viewer...

hoe open ik die map???

en wat moet ik vervolgends doe. help me!!!

Edited by Ben_92

erg mooi gedaan, vooral met die deuren. misschien dat wij eens een keer samen een texture mod kunnen maken, en de kwaliteit is ook in orde. de muren zijn niet zo van dat gekleurde spul, maar realistisch. volgens mij gebruik je ook hoge kwaliteit, dus grote, textures, of niet? het ziet er echt gaaf uit. pm me maar als je met mij wil samenwerken :Y voor een product van mij kijk HIER.

en of je er benzinepompen in kan zetten?

ik zal even kijken of het mij lukt, ik heb het nog nooit gedaan maar volgens mij moet het wel lukken.

Edited by Puma

  • Author

Oke en bedankt, ik ben erg onervaren dus weet niet. Zal eens even over denken.

En hier nog een paar stations:

Total:

total1ls.png

Texaco:

texaco5gf.png

BP:

bp7zl.png

Shell:

shell6yr.png

Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.

Als je een of allemaal van deze stations wil, pm me dan.

  • Author

Ik heb ook even aan een savanna lope kloten:

savanna7sj.png

Edited by Ben_92

Goed zo knul, gewoon proberen is de beste manier van leren, in ieder geval met gta modding dan.

Het ziet er trouwens helemaal niet gek uit. Simpel, maar wel leuk gedaan.

Overigens denk ik dat je de savanna beter opnieuw kan texturen in 3ds max of een ander 3d programma.

Simpelweg de textures veranderen geeft niet het mooiste resultaat.

Mvg, Wazuup

Heey,

Leuk gemaakt allemaal.. Ik vind alleen die auto niet zo mooi, check mijn Signature, dan weet je wel waarom :puh: :lol:

Maar, ik wil die Shell wel als dat mag?

Ik hoor het nog wel denk ik?

Ik vind al die Tankstations wel mooi! Goed gemaakt :Y

  • Author

Ik heb je al een pm gestuurd met de bestanden :puh:

Mooi gedaan Ben, maar wat me opvalt;

Is die deur van de Shell, niet van the Sims?

  • Author

ik heb gewoon bij google ingetikt door en toen gewoon geplakt met photoshop

  • 2 weeks later...

Heel mooi gemaakt! Allemaal trouwens. Trouwens, je mag niet dubbelposten en dat heb je maar liefst 2x gedaan in dit topic. (sorry, ik wil niet als moderator overkomen hoor!)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.