Jump to content
Geplaatst:
comment_446117

Ik heb een TV gemaakt met scetchup (1e model dat ik gemaakt heb :*D ).

Dit is 'ie;

modtv18ne.png

modtv24rz.png

Comments please...

BTW. Ik had het eerst geprobeerd met gmax, maar dat lukte niet. Weet iemand nog goede tutorials over gmax om (voor gta) models te maken?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_446124

ziet er goed uit voor Sketchup, en al helemaal voor je eerste model

Check de Master Tutorial List, hier staan veel tuts over 3ds max, en sommige functies zitten ook in gmax.

en als je de dingen in gta wilt zetten, ben je dit nodig: Kam's Scripts voor 3ds en Gmax, hier staat vast wel iets over in de tut list

ik zou verder gaan met gmax, is naar mijn mening veel beter als sketchup

EDIT Welkom op het forum! Veel plezier he :bier: en succes met moddelen

Bewerkt: door schno009

Geplaatst:
comment_446342

Hij is best mooi, je kan goed zien dat het een TV is. Textures die zijn niet al te mooi, maar het gaat om 't model en niet om de textures. Maar met welk progamma heb je het gemaakt? Ik denk Zmodeler, als ik zo naar de Render kijkt.

Volgende keer kan je je Models beter hier posten ;)

Verder wens ik je nog veel Suc6 met Modden :D

Geplaatst:
comment_446437
Hij is best mooi, je kan goed zien dat het een TV is. Textures die zijn niet al te mooi, maar het gaat om 't model en niet om de textures. Maar met welk progamma heb je het gemaakt? Ik denk Zmodeler, als ik zo naar de Render kijkt.

Volgende keer kan je je Models beter hier posten ;)

Verder wens ik je nog veel Suc6 met Modden :D

hij zegt toch, sketchup

Geplaatst:
  • Auteur
comment_447286

Ik heb em weer opnieuw gemaakt, maar dan in gmax. Het is ongeveer het zelfde, maar ik laat het toch maar even zien...

tv7xr.png

Het texturen lukt nog niet echt en in de Mastertutoriallist kon ik er niets over vinden. Weet nog iemand een goede tutorial over texturen (vooral de grootte van de texture op het model)??

Geplaatst:
comment_447503

hier een korte:

selecteer de poly waar je de textures op wilt veranderen.

ga dan naar de modifier list, klik op UVW Map

gebruik bijna altijd "Box" tenzij je een plane aan het texturen bent

speel wat met de instellingen voor hoogte en tiling tot je texture goed staat

rechtermuisknop op je model, en dan convert to poly

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.